servo og råd til ny bil anders mening. servo og råd til ny bil anders mening.
jeg har haft en bil før hen den var billig og til en 1000kr efter noget tid begynde den at lave fejl med styringen hvor den kun ville reje 30% mod den ene side og 50% mod den anden og sammen tidig så kørte den skævt meget skævt vil lige sige det var efter 1 uges brug.
bilen er godt nok solgt nu pågrund af jeg ikke havede tålmodighed tild en dog nu efter langtid så overvejer jeg at købe en ny anden bil og ville høre og disse fejl er noget i har oplevet før eller hvortit opstår en fejl på en bil? ikke forde jeg ikke gidder fixe fejl men hvis man køre 5 gange og der er fejl hver 5 gang så er det lidt ierterende i forhold til hver 10 eller 15 gang ville bare høre om jeres arfaringer med servoer og tid mellem fejl alt efter hvordan man køre serfølig
over vejer en traxxas slash
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 65
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 5 Emner: 1 Svar: 3
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 608
Hvis budgettet er til en Slash, så vil jeg klart råde dig til at købe en Losi Ten eller en Associated SC8 istedet.
Vi er nogen stykker der kører på bane, og en Slash kommer oprigtigt talt ikke engang i nærheden af Losi Ten eller SC8 - hverken holdbarhedsmæssigt eller køreegenskabsmæssigt.
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 65
aug 2013
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 45 Svar: 487
De har ikke 1000 indstillingsmuligheder, men de virker og det er der sgu ikke nogen der kan tage fra dem ^^
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 15 RC-enheder: 13 Emner: 66 Svar: 422
Slash er en forrygende bil - holdbar og hurtig lige ud af boksen. Til gengæld er der noget mere mekanik-sjov i min AE SC10 og den er en mere teknisk bil.
Så til bash og sjov - Slash - hvis du vil lidt på bane så er det Associated (SC10)
aug 2013
servo og råd til ny bil anders mening.