751 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Xerun 150A on/off knap tips og tricks Xerun 150A on/off knap tips og tricks

Hey der, da Mark the crotch sniffing dustbunny har ødelagt min on off kontakt ville jeg lige høre om folket herinde har prøvet at klippe den af, og så ved hvilken kombi nationer af ledninger der skal kortsluttes/skilles ad for at få enten on eller off eller setup button.

En ny koster ikke mange basse ører, men ved at Mark skal prøve bilen igen, og så bliver det hurtigt dyrt.

Any bids ? Yes kunne google og sikkert finde et svar, men nu skal rcg hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xerun 150A on/off knap tips og tricks
  • #1   1. apr 2014 aprilsnar smiley

• #2   1. apr 2014 Du kan få et aprils AR smiley
    Det er bund seriøst spørgsmål. Skal ud og køre imorgen og magter ikke stå med on off knap problemer. Havde det været en selvstændig on off knap var den bare blevet klippet af. Men der er jo setup button med indover

• #3   1. apr 2014 Sort og rød sat sammen er on

Rød og hvid er serup knappen..

• #5   1. apr 2014 Salkin, var det med gaffa om kontakten i Weekenden, eller er det noget du har lavet nu efter vi er kommet hjem?

Var jo selv i Bramming. Kører selv med den ESC, men var ikke ude for at den slukkede sig selv heldigvis. Men hvis det kan forebygges med gaffa, må jeg da også lige havde det på smiley

• #9   1. apr 2014 Tak for hjælpen. Det bliver lige gjort inden løbet i SOS. Jep jeg har kommer til alle DM-løb hvis alt går som planlagt. Jeg kommer også og træner weekenden før eller om mandagen smiley

Jamen Taktak. Nu er jeg ikke 100 på hvem du er, men tror du er ham med sweat trøjen der havde høj halsting og stod og snakkede med din søn i køretårnet.
    I har begge røde losi'er ikke sandt?

Skal lige ind i det 1/8, det er noget anderledes da jeg er vant til de store 1/6 biler, hvor der næsten ikke er hop på banen og har kun været på bane 2 gange før med min 1/8 buggy, så det var lidt af en udfordring at skulle køre løb uden træning, men det gik fint, udover placeringer og at jeg udgik fra den sidste finale. Hehe.

Men håber på bedre held i SOS.

smiley

• #11   1. apr 2014 Smid en klat loddetin imellem + og - på inde på selve printet og sæt den sammen igen.
    Det har jeg aldrig haft problemer med, og du har stadig mulighed for at kalibrere din esc.

• #12   1. apr 2014 Tak for tippet Wingman smiley

Min har haft kontakten på on altid, og den stod stadig på on men fuckede alligvel.
    slukker den ved at tage batt fra.

• #13   2. apr 2014 Sq ikke min fejl din bil ikke kan klare en alm flad grus bane smiley
    Overvejer lige hvilken del skal dø senere i dag ... smiley

Men fedt der findes en fix.

• #14   2. apr 2014 Mit gæt er en split på spurgears akslen som det næste der ryger. Synes den klikker lidt ved igang sætning smiley

• #15   2. apr 2014 Magnus F tak for dit bud. Men hvis man gør sådan, så bliver det besværligt når man skal bruge setup knappen, da man så skal holde knappen nede, og så sætte batt til.

Mark hvis du har noget kontakt spray så tag det med smiley
    Ellers så bliver den bare klippet på stedet. Fuck it, tror bare jeg klipper den med det samme.

Men tak for hjælpen gutter smiley

• #16   2. apr 2014 Tror det endelig bliver en rigtig savage del som ryger i dag - den hviner og piver meget efter mine "øvelser" forleden.

Kontakt spray? Jeg mener du kan få noget på scor.dk smiley

• #17   2. apr 2014 Jeg tror din savages bumpers ryger og så nogle A arme, men bliver nu sjovt at prøve den smiley

smiley

Kommentér på:
Xerun 150A on/off knap tips og tricks

Annonce