Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Center diff?
  • #1   5. sep 2014 lidt mindre optræk men en kæmpe forskel i køreeneskaber til den gode side den vil dreje meget skaber og er mere stabil i optræk . jeg kender ikke til en 4wd klasse der kør bane uden centerdiff så det har bestemt noget at sige

• #2   5. sep 2014 Hvis det primært er til bash, så vil jeg nok beholde slipperen da den skåner dine diff.

Men igen, da jeg havde en savage var min slipper strammere end en jomfru...

• #3   5. sep 2014 Den kom med en slipper clutch monteret, så hvorfor ville den ikke bare have en center diff fra starten?

• #4   5. sep 2014 Jeg kører sjældent ude på en byggeplads el. Lignende, men mest min egen bane i indkørslen/haven, så hvad ville du foretrække der?

• #5   5. sep 2014 Behold din slipper hvis det bare er til sjov, muligvis skift gearing og spænd din slipper hvis du ikke har noget imod slid af spur og pinion...

Center diff er ofte meget hård ved tænderne på pinion...

Hvorfor den ikke er født med center diff er nok fordi den ikke er til konkurrence, men prøv at spørg fabrikanten...

• #6   5. sep 2014 Jeg kører i øjeblikket med en 13/54 gearing og den når op på 55km/t. Ville i sætte den i et højere pinion?

• #7   5. sep 2014 På mine til bashing bruger jeg 18-23 T pinion til 54-64 T spur, men det kommer jo også an på bil og motor...

Tjek din manual hvis du bruger std motor...
    Et lille tip brug hærdet stål spur og aluminium pinion da pinion ofte er billigst og nemmest at skifte...

• #8   5. sep 2014 tror jeg vil sætte min 18t pinion i smiley

• #9   5. sep 2014 En lille ting hvis du bruger mit lille tip så bør du nok løsne din slipper så meget som muligt for at få den længste levetid ud af alu pinion

• #10   5. sep 2014 jeg ved ikke om den pinion jeg har er alu - har du et tip til hvordan man kan se det?

• #11   5. sep 2014 Alu er tit skinnene sølv men kan ske de har fået sort maling eller overflade behandling også er alu ikke magnetisk men det står ofte på pakkerne eller i beskrivelsen...
    Bruger selv tamiya pinion fra hobbykarl.dk da du får 2 stk i en pakke...
    Pøj pøj med det håber det hjalp på dine spørgsmål...

• #13   21. sep 2014 Jeg havde center diff på min, og der rev jeg alle tænderne af da jeg skiftede til 3s.
    Nu har jeg smidt en slipper Cluch på, men syntes godt nok ikke den er nem at dreje. Den bliver ved med at smide sig om på taget hvis man giver gas i svingene. Ved ikke helt om det bliver anderledes hvis jeg skifter tilbage. Jeg har kun lige prøvet at køre en halv batteri med den da jeg smadret spur gearet.
    Dog er det mega nemt at skifte det ud.

Er der nogen der ved om jeg skal åbne mit centerdiff og skifte olien for at servicere det, eller om jeg bare skal lade det være, og skifte spurgear

• #14   21. sep 2014 Har det samme problem med slipper clutchen, den vælter rundt i alle sving.

• #15   21. sep 2014 Peter er det så tilbage centerdiff i stedet?
    Jeg vil sige den trækker sgu godt, men nøj den er svær at styre. Dog skal det siges at jeg kun lige prøvede den på asfalt men det var sgu ikke til at styre i svingene.

• #16   21. sep 2014 Jeg bruger fortsat slipper clutch, jeg vil ikke slide gearene med center diff. Har vænnet mig til at sætte farten hastigt ned i svingene smiley

Kommentér på:
Center diff?

Annonce