Indlæser...
Sortering
Traxxas e-revo 1/8 har mistet fart Hey. Jeg er stødt ind i et lille problem med min e-revo 1/8 og original motor + ESC. På min sidste tur med bilen k...
Teknik
Oprettet:
7. apr 2024
Visninger:
823
Radio modtager Hey Mig og min søn har to af den sammen bil som er hpi rs4 sport 3 Med original radio og modtager Vi kan godt køre ...
Teknik
Oprettet:
30. sep 2022
Visninger:
819
Sh28 p3 Hey drenge… Har lige fundet min gamle nitro bil oppe på loftet. Jeg så lidt videoer på nettet for lige at genop...
Teknik
Oprettet:
26. sep 2022
Visninger:
489
Mini z Hey folkens nogle af jer har nok lagt mærke til at kyosho mini z er på vej frem på market igen.. det betyder også at ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. feb 2022
Visninger:
829
Receiver ledning til robitronic esc Hey derude! Er der en der ved hvor jeg kan få fingre i sådan er stil/kabel til min esc? Kablet der går fra esc til mod...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jan 2022
Visninger:
456
Hobbybutik søges (lexan maling) Faxe Hey alle Nogen der kan pege i retning af en butik, der fører maling til karosser, i Faxe? Jeg er tilflytter på S...
Anmeldelser
Oprettet:
18. dec 2021
Visninger:
484
Drift I Ganløse Hey folkens det er med stor glæde at kunne melde ud at vi snart kan køre drift på Sjælland igen .. søndag d 28 vil jeg ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. nov 2021
Visninger:
1.259
1:10/1:8 buggy Hey. Da det pt, ikke er muligt og køre ls, der hvor jeg er, overvejer jeg en lille buggy,til indendørs. Men hva ska jeg...
Off Topic
Oprettet:
11. mar 2020
Visninger:
923
Vi prøver igen. BASHFEST-dk Bashfest dk Jeg søger andre som vil hjælp med få det hele op og stå. Mangler hjælp til Placering, tids punkt og mest a...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. dec 2019
Visninger:
1.224
Bashfest Danmark.? Hey folkens. Er der nogen der er med på og lav bashfest til næste år?? Starten på året så vil der være mulighed for ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. okt 2019
Visninger:
1.210
Hvem har en hobbywing esc programkort? Hey derude, er jeg så heldig at der er en der vil maile mig et billede af bagsiden.. har mistet det pap der sad på bags...
Teknik
Oprettet:
14. sep 2019
Visninger:
799
kørsel i Holstebro Hey allesammen. Vi er nogle stykker, som gerne vil banke lidt gang i vores klub i Holstebro. Derfor er vi der fast, hve...
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. aug 2019
Visninger:
834
Dæk typer, størrelse og skum Hey Så kommer der endnu et nybegynder spørgsmål. Jeg overvejer at skulle have skaffet nye Hjul/dæk til Knægtens...
Generel diskussion
Oprettet:
28. dec 2018
Visninger:
754
HPI reservedele - hvor i DK køber i? Hey! Efter kun at have arbejdet med Traxxas i flere år, er jeg kommet til at købe en HPI WR8 Flux. Som alle andre biler...
Teknik
Oprettet:
13. maj 2018
Visninger:
821
Cell error Thor mini Charger Hey jeg har lige købt min første rc. men da jeg kom hjem og smed dem i lader så skriver cell error på 2 af dem og conn...
Teknik
Oprettet:
17. mar 2018
Visninger:
1.059
Tyveri i Østjylland Hey med jer. Jeg har mistet alle mine Rc biler i løbet af januar.. Det handler om: Traxxas Revo 2,5 i dele Traxxas ...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2018
Visninger:
1.414
Fg conversion 4wd Hey. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og kigget på et par forskellige conversion kit. Har kigget Fg's egen også et ...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2018
Visninger:
805
gens ace rc lipo batteri jep så kom de nye gens ace rs 5000mah 2s 100c burst 200c batterier hjem til mit projekt 6wd er nok lidt overkill med c ...
Off Topic
Oprettet:
10. feb 2018
Visninger:
697
Servo problem Hey derude, jeg har fået fat i en lille håndfuld Vigor vsd-22smb servoer, men når jeg sætter en af dem til en af mine b...
Teknik
Oprettet:
5. dec 2017
Visninger:
1.458
Batterier til E-revo Hey. Er ret grøn i Rc verden. Har købt mig en brugt E-Revo Brushless. Den er ganske standart. Hvilke lipo batteri...
Teknik
Oprettet:
29. nov 2017
Visninger:
1.415

Annonce