527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Info: Crawling imorgen lørdag d.24/7 Info: Crawling imorgen lørdag d.24/7

Hey

Kort varsel - men der kommer flere fremover!

Vi er to gutter der tager ud og crawler med scale crawlers ( SCX10) imorgen bag fields omkring BMX banen - super fedt sted.

Så hvis der er andre crawlere der har lyst til at møde op, så kom endeligt - vi håber primært at møde folk der er over 20 - og det skal ikke forstås som en alders racisme, men mere at lige børn leger bedst, og sådan er det bare.. smiley

Anyways, vi er der fra en 12 tiden og så hænger vi nok rundt til en 15 tiden kunne jeg forestille mig.

Og hvis du læser det her, og godt kunne tænke dig at komme med, men bare ikke imorgen så smid en besked privat, eller en post - og lad os arrangere noget! Vi skal have gang i nogle trails smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info: Crawling imorgen lørdag d.24/7
  • #1   24. jul 2010 Det var godt nok Kort varsel, men ok, jeg kan da prøve at nå det.
    Men hvor fan…. Ligger fields smiley
    Jeg går ud fra at det er Arne Jacobsens Allé 12 2300 København S der er tale om.
    Så skal jeg bare vide hor den ski… BMX bane ligger og hvordan jeg kommer dertil fra Brønshøj med bus.

• #2   24. jul 2010 Øv, ville meget gerne have været med. Men kan desværre ikke idag smiley Kan forhåbentlig komme med næste gang. Ellers kan i jo også komme med ud sammen os i storkøbenhavns kravler gruppe når vi skal ud næste gang.

• #3   24. jul 2010 Det var ærgerligt Kenneth, det ville elers være sjovt at se hvad vores ramponeret og halv smadret skramle kasser kan i forhold til disse nye biler smiley

• #4   24. jul 2010 LOL

Sauron ALLE ved sq da dine biler er 100% Devils in disguise.

• #5   24. jul 2010 Danny V
    Ja det kan godt være, men min SCX´er er altså en meget slidt og larmende Devils in disguise. smiley

• #6   24. jul 2010 Hehe det er vel for at skjule de fænominale djævelske opgraderinger du har udført og for at folk ska tro det blot er en sølle skrammelkasse du tøffer rundt med for så at forbløffe alle med bilens køre egenskaber...

• #7   24. jul 2010 Næææ, det er fordi at jeg ikke har fået taget mig sammen til at skifte de der plastik kugler i kugle linkene og fordi det er lidt svært at finde et 14T tandhjul i en ordentlig stål kvalitet som jeg gider at bruge penge på.
    Men den kan køre i nu smiley

• #8   24. jul 2010 Er det den BMX bane der ligger på Hannemanns Allé 15?????

• #9   24. jul 2010 Sauron L du tager bussen til metroen også går der et direkte til fields
    håber det hjalp lidt på dit problem smiley

• #10   24. jul 2010 Baron
    Næææ, det hjalp ikke, for det forklarer ikke hvor BMX banen ligger.
    Og slet ikke når du skriver 14 minutter efter man sjulle ha´ været der smiley

M. D
    ”bag fields omkring BMX banen” er en meget dårlig beskrivelse.
    Du glemmer lige at der er en motorvej imellem og området er over 2 kvadrat kilometer stort, og et eller andet sted er der en BMX bane gemt.
    Jeg fandt den ikke

• #11   24. jul 2010 Hey

Enig - vi tænkte sku ikke helt på at det var svært at finde, så ja en dårlig beskrivelse.. hmm.. men det er lidt svært at forklare - jeg prøver lige at få min ven til at komme herind og se om han kan forklare det bedre. Men det er et suverænt sted - og i _skal_ simpelthen med derud! smiley

Så lad os finde et tidspunkt i kan på, og så lad os gøre det? Nogen idéer?

• #12   24. jul 2010 Nææ. Jeg kan for det meste, så det kommer an på de andre, de er lidt mere hængt op end hvad jeg er.

• #13   24. jul 2010 Hehe, samme her - jeg er selvstændig, så jeg har også tiden på min side ... nårh men fint nok vi lader den ligge til dem smiley Jeg har iøvrigt lige smidt billeder op af min scx hvis du skal se!

Desværre så havde jeg ikke hooket lyset op da billederne blev taget.. tror måske jeg skal se på det i aften. smiley

• #14   24. jul 2010 Hey folks, jeg forsøger mig lige med en kort vejledning.
    Vi kører bag Fields, ved stævnen. man kan tage metroen til Fields, gå til stævnen (hvide nye bygninger bag fields). Der ligger et leg og opholdsområde hvor der er en bmx bane og en rulleskøjte bane.
    Der er en masse jord og halv store sten samt en masse vand,
    Det kunne være mega fint at finde på noget, vi tager højst sandsynligt afsted igen, i løbet af ugen der kommer.

Skriver self når vi ved hvilken dag det bliver
    /Ronni

• #15   25. jul 2010 På hvilken side af motorvejen?????
    Det ville måske være smart i hvis vil lavede en tråd inde på ”Storkøbenhavns kravler gruppe” når der skal køres igen.
    Og måske et lille kort med et kryds på så vi dummer hoveder kan finde det smiley

• #16   25. jul 2010 Hey,
    er forresten ked af at høre du er kørt forgæves.

fields er på den ene side af motorvejen, bmx banen osv. på den anden side af motorvejen. så den modsatte side af fields =)
    Jeg sender lige en PB med tlf. nr. så kunne vi eventuelt samle dig op et eller andet sted næste gang??

Mvh. Ronni

• #17   25. jul 2010 Hej Ronni.
    Så var jeg da på den rigtige side af motorvejen så det kan ve at jeg har været meget tæt på.
    Vi ser på det næste gang vi skal ud at køre smiley

Kommentér på:
Info: Crawling imorgen lørdag d.24/7

Annonce