Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DMSU løbskalender 2015?
  • #1   5. dec 2014 Kan kun tale for 1/10 men der regner med at den er klar engang sidst i Januar.

• #2   5. dec 2014 Hej Mark
    Til den nuværende sæson kom kalenderen ca. en måned før det første race, reglementsændringer ligeså.

• #3   5. dec 2014 Super tak, var faktisk lige ved at skrive en mail til dig, Mark L smiley Kan lige så godt spørge her så.

Jeg har denne bil, købt af Gregers: http://www.rcgalleri.dk/galleri/52673-bil_tekno_rc_sct410 - kan den bruges i Sportsmandsklassen siden den ikke sælges RTR men kun som kit?

Er det også kun Schumacher minipins (i tørvejr) som må bruges i denne klasse? Eller er der frit valg?

Er lipo grænsen også 2S i denne klasse?

• #4   5. dec 2014 Reglementet i 1/10 off road er pt stadig kun et foreslag og ikke vedtaget endnu. Det sker først på landsmødet i starten af det nye år.

Jeg har flere lige som dig der har en bil der motor mæssig ikke lige et en RTR og så rigtig passer ind og derfor er jeg rigtig glad for du skriver. Det glæder om at få så mange ud at kører som muligt. Detfor ser vi lige på om Sportman klassen ikke bare skal være helt frit
    Der er blivet forspurgt om en egentlig Shortcourse klasse og hvis der er nok kan den også nemt oprettes men der har pt ikke været så mange. Det har dog været 2WD.

Dæk er frit i sportsman klassen.

Ja normalt er det kun 2S lipo der er tilladt i 1/10. Men jeg ved godt at 4wd SC biler kører med mere samt også noget kraftigere motorer. Den bliver jeg nød til at lige undersøge da jeg ikke kender styrke forholdet i forhold de andre klasser.

• #5   5. dec 2014 Så er det bare om at vente, både mht landsmødet samt evt køb af 2S batterier.
    Tak igen.

• #7   5. dec 2014 Tjoh men tænkte på SCT410 i 1/10 løbet og losi 8ight-t i 1/8 løbet. Vil have så meget sjov som muligt smiley ellers nøjes jeg nok kun med 1/8 løbet med truggy'en.

• #8   1. feb 2015 Hej drenge.

Det endelige forslag kommer på DMSU siden om få dage, men jeg kan oplyse at ligesom i 1/8 klassen er ideen med sportsman klassen at få så mange ud og kører som muligt.
    Det med RTR er slettet og klassen er nu helt åbent for biltyper, dæk og motor. Dog er det S2 Lipo der bliver max.

Løbskalender er også klar nu på DMSU's site

Kommentér på:
DMSU løbskalender 2015?

Annonce