Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Nitro Hej alle. Jeg var over og rode med min nitrobil og så glemte jeg at skrue låget på min nitro dunk. Så vil jeg bare lige...
Teknik
Oprettet:
1. maj 2023
Visninger:
844
Traxxas tmaxx model 4910 spur Hejsa rc venner. Jeg har endelig fået min første traxxas nitrobil. En ældgammel men fin tmaxx. Jeg har få et liv i den...
Teknik
Oprettet:
24. jun 2020
Visninger:
465
Rep af Nitrobil Hej RCGalleri, Jeg har fundet min gamle HPI RS4 RTR3 Evo+ frem fra loftet efter 2-3 år, og kan selvfølgelig ikke få ...
Teknik
Oprettet:
25. apr 2020
Visninger:
366
Cen racing premier Hej. Jeg har købt mig en gammel Cen premier nitrobil., adskilt den i atomer opfundet et par defekter (1 støddæmper, ...
Teknik
Oprettet:
11. aug 2018
Visninger:
722
Traxxas T-maxx 27MHz til 2.4GHz Er der nogle der kan guide mig i hvordan jeg tilslutter et Traxxas tqi 2,4GHz anlæg til min gamle nitrobil. Jeg er helt...
Teknik
Oprettet:
4. maj 2018
Visninger:
580
Stempel sidder fast i hylster(?) Hej Jeg har efter nogle år forsøgt at starte min nitrobil igen, den har virket fint lige indtil nu. Nu sidder stempl...
Teknik
Oprettet:
20. nov 2016
Visninger:
1.001
nitrobil Har en ny nitrobil stående som jeg ikke kan få til at starte/køre er der nogen i 6270 Tønder eller der omkring der må...
Teknik
Oprettet:
23. okt 2015
Visninger:
916
Problemer med starterbox Jeg har erhvervet mig en brugt nitrobil med tilhørende starterbox. Men det fungerer på ingen måde. Problemet er, at n...
Teknik
Oprettet:
16. mar 2015
Visninger:
1.172
sygt projekt hey folken , ja som overskrifter fortæller er jeg lidt igang med noget sygt arbejder meget i 2 takts motor men tænkte ...
Teknik
Oprettet:
25. jan 2015
Visninger:
1.228
Nitrobil dør! Hey RC-Galleri! Nogle der ved hvad der kan være galt med min nitrobil, når jeg får den startet så kader jeg den lige s...
Teknik
Oprettet:
25. jan 2015
Visninger:
615
Hjælp! Mit snortræk virker ikke Hej jeg har en nitrobil men mit snortræk virker ikke, jeg har haft det skilt ad men kan ikke se nogle fejl. Håber der...
Teknik
Oprettet:
19. jan 2015
Visninger:
602
hsp tornado indstilling? Har fået samlet og fået liv i min nitrobil, den starter fint, men hvis jeg giver den gas går den bare ud.. Hvordan skal...
Teknik
Oprettet:
7. okt 2014
Visninger:
605
Hjælp..strækstart klækket på nitrobil Hey rc.g. Jeg har lige erhvervet mig en nitrobil og har selvfølgelig lige knækket snoren. Syntes os den var lidt stram ...
Teknik
Oprettet:
18. aug 2014
Visninger:
990
Korrekt tank? Hvor vigtigt er det at have den korrekte tank monteret på en Nitrobil?
Teknik
Oprettet:
14. jul 2014
Visninger:
376
Min Methanol/nitrobil vil ikke starte Hej! Jeg er helt ny på forummet, så bær over med min manglende lingo. Har lige købt denne 4x4 bil. Jeg fik 1 dunk...
Teknik
Oprettet:
2. jun 2014
Visninger:
763
Supercharger på nitrobil Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har prøvet en supercharger fra rbinovations.com da jeg måske gerne vil have ...
Teknik
Oprettet:
6. maj 2014
Visninger:
562
Indstilling af kyosho gsx 18 Hej. Jeg har købt min første Nitrobil her for en god måneds tid siden, brugt. Jeg har fået gang i motoren, men kan simp...
Teknik
Oprettet:
26. apr 2014
Visninger:
587
gearskift Savage xl Hej RCG Så har jeg brug for jer kloge hoveder igen. :-) Jeg fik købt mig en Savage Xl og har fået kørt den ind i...
Teknik
Oprettet:
16. feb 2014
Visninger:
602
2.4 GHz distance Hey RCG! :) Jeg har prøvet at finde noget om hvor langt jeg kan køre væk med min Nitrobil. Men har endnu ikke fun...
Teknik
Oprettet:
11. jan 2014
Visninger:
1.032
BIl "klikker" under start Hejsa drenge. Jeg har lige fået min første nitrobil. Dagen derpå, havde jeg lidt problemer. Jeg kunne ikke rigtig st...
Teknik
Oprettet:
4. dec 2013
Visninger:
1.030

Annonce