Bil Associated NTC3 Plus 2004

3.436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Bil Associated NTC3 Plus

Årgang:
2004
Drivkraft:
LRP .12R Team motor

1.51 BHP
Topfart
Ca. 90 km/t

Har højeste gearing på.
Størrelse
1:10 Scala

Længde: 15" (381mm)
Bredde: 7.75 (192mm)
Hjulbase: 10.25" (260mm)
Højde: 4.25" (118mm)
Sporvidde For/Bag: 7.9" (200mm) Afstand fra ydre kant af dæk
Sporvidde For/Bag: 6.8" (172mm) Afstand mellem dækcenter
Vægt
1850g med humppack, karosse, og tanket.
Ekstraudstyr
1200 Flat pack NiMH til modtager

Synthesized modtager

Rear Stabilizer bar,

Factory Team blue anodized threaded shocks

Shock socks

Støvtætte og forseglede kuglelejer

RD Logics TURBO ERFA godkendt 3 kammer udstødning

Forskellige skumdæk afhængig af banetype. Typisk 40/42 shore Orion
Bemærkninger
Ganske enkelt "fun to drive" kørestil. Den nye version af bilen med "Sure-Shift" 2 gear og ny affjedring bagtil samt diverse optimeringer i forhold til den gamle NTC3 er godt implementeret.
Jeg er ellers til off-road, men må indrømme at denne her med nogle skum-sutter på er ganske sjov at køre med.
Kommentér på:
Bil Associated NTC3 Plus
  •   21. okt 2005 ???
    Nu må I sgu snart styre Jer.......... Sælge mit køletårn ??

    Hmm ja hvis du sender mig cylinderen til sin scooter ?? smiley For så virker den lige så meget som min NTC3+'er


  •   2. okt 2005 Okay
    Valget bliver nok LRP motoren så, den er trodsalt en smule billigere, og jeg slipper for at bestille fra USA.



  •   1. okt 2005 ...
    Tjaaah. LRP motoren har deltaget i den tyske serie i hele 2005 samt slutningen af 2004, hvor den blev frigivet til team kørere.... Tager gerne mindst 3 pladser af 5.

    Og ja den er jo ret billig. Om de 1.5 BHP passer ved jeg ikke, men den er totalt åndsvag hurtig i en NTC ihvertfald.... O.S'eren du nævner var faktisk den jeg ville have, men den kunne Tower ikke levere da jeg skulle bruge. Derfor faldt vaglet på LRP'en. Hvis den var skod var den jo ikke så dyrt et bekendtskab....

    Der er ingen problemer i at bestille derfra. Bare regn med kurs 9.2. Altså vil en O.S 12'er koste dig ca. 2000,- leveret til døren. Ret god pris.


  •   1. okt 2005 Hey Allan
    Hvordan performer den der LRP egenlig er den hidsig?
    Syntes 1,5 hk lyder voldsomt for en motor, som ikke rigtig er anerkendt.
    Har kraftigt overvejet en OS .12 TZ (P)-3-port Turbo, til min G4. Men kan ikke finde den i DK, og bryder mig ikke om at bestille fra tower med moms osv osv.
    Og LRP motoren kan man jo få ret billigt hos verbrennerking.


  •   5. jul 2005 for meget... smiley
    Ok. Ja en Picco .21 smallBlock i en touringcar er ret vildt, men det er faktisk hvad en O.S 18TZ'er yder....

    JEg har købt motoren i Tyskland og fået en god deal på den. Udstødningen her i DK faktisk. Tilsvarende god deal på den. Ang. motoren ihvertfald siger du bare til og jeg kan skaffe den billigt til dig.

    Det er en SG shaft der er på motoren, og stock motoren er med kort krumtap hvor Associated så har sat en lang clutch nut på, så det er "konverteret" til SG kan vi sige. Du skal altså købe en alm clutch nut når du køber den nye motor af SG typen. Det er også den mest stabile løsning til højtydende motorer.


  •   5. jul 2005 lækkert
    ej 2,38 må jeg sige er for meget til mig men ku da være sjovt
    2000 kr det var godtnok heller ikke meget har du bare bestilt det i staterne ?
    og så lige et spørgsmål når jeg kigger efter motor hvilken type krumtap er det som der sidder på standard motoren altså hvilken type skal jeg kigge efter ?

    Mvh Troels Schultz


  •   5. jul 2005 Hej Troels S
    Motoren + pipe koster ca 2000, og der er en verden til forskel....

    Du skal stille på skiftpunktet på 2-gearet, da den ellers skyder 2. gearet efter få meter. Motoren er helt i skoven hurtig.

    JEg har en OFNA Picco P2 .21 liggende der kun er 3 tanke gammel, Den er i .12 størrelse og yder 2.38 BHP.... Hvis du er rigtig frisk.... Det er den der ploppes i REVO'er og T-maxxe, men den har onroad egenskaber... Sygelig hurtig også.


  •   5. jul 2005 Hej Allan
    er det en dyr opgrade du ha lavet med ny motor og udstødning har tænkt lidt på det samme når pengene er hjemme men stjerner den bare fuldstændig af i forhold til standard motoren som jeg selv syntes gør den ret så frisk
    hva har det kostet motor + udstødning ?


  •   4. maj 2005 hold da kæft
    hold da kæft hvor er den fed mann


    smid lige en stemme på min!
    og en kommentar!


  •   17. feb 2005 Pris / sted
    Den er købt "In the store of which we do not speak"... naaah who cares. Tower i staterne.

    Told + moms: Slap da jeg jo er fra USA selv, og derved har det meste af min familie boende derovre stadigvæk. Derfor sender jeg penge, får familie til at købe tingene, og de sender det så videre.. Altså nu privat til privat. De pakker har et noget større loft før de skal fortoldes. Det er en ting. Noget andet er generel held som regel. Men selv forsendelser i 50.000 klassen (når vi er mange der køber) bliver ikke fortoldet. (7-9-13)


  •   16. feb 2005 Pris
    Hvor har du købt dem?
    Og hvordan slap du for told og moms?
    Er det held eller har du en kurer?


  •   9. aug 2004 Pris
    $299 incl fragt. Ingen told + moms altså dkr. = 1850,-


  •   8. aug 2004 wow...
    den er rigtig flot, især de fælge.... ::::Dmen tænkte lige på, hvormeget koster sådan en??????


  •   7. aug 2004 Tak tak tak.
    Ja den er rigtig lækker at køre med. Kørte den ind i Odense Lufthavn idag.. Laaaange stræk med MAX perfekt astfalt....


  •   7. aug 2004 Nice..
    Det er rent guf det der!


  •   7. aug 2004 smiley
    ja lækkert udseene med fede alu smiley du kan se frem til 7 her fra smiley


  •   7. aug 2004 nice
    rigtig lækker kaross og ALT ALT for sprøde fælg dem skal jeg da ha til min Nitro smiley
    syntes bare ik bilen er så fed men udseendet er for lækkert smiley


  •   7. aug 2004 velkommen
    fed NTC3 3 velkomst point til dig.


Annonce