695 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

jesper M
jesper M
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12

Dele til ThunderTiger MT-4 G3 Dele til ThunderTiger MT-4 G3

Står og skal til at købe en ny bil. og har ikke kørt med noget de sidste 15 år så er helt ny igen.
Mit spørgsmål er kan man få alle delene til ThunderTiger MT-4 G3 og er der en go hobby shop som har den? kan kun finde nogen på sjæland og bor i Aalborg så det måtte godt værre lidt tættere på

Vh jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dele til ThunderTiger MT-4 G3
  • #1   13. aug 2016 Jeg har prøvet at undersøge det samme tidligere i år, og det svar jeg fik, var at Holte modelhobby er de eneste i Danmark, der har et fint udvalg af dele til Thunder Tigers monster trucks.

Hvis du har en Arrma forhandler i nærheden, kan du også kigge på deres monster trucks. Ellers er der altid Traxxas smiley

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#3   13. aug 2016 okay tak smiley mangler bare at finde lade og battier. vil gerne ha 4S 14.8V men kan sgu ikke finde ud af hvilke lader og battier som passer sammen. det hele skal passe til det svin her http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-elektrobiler-road-brushless-monster-thundertiger-p-19201.html

• #4   13. aug 2016 Skriv til holte og få dem til at hjælpe hvis du køber der. De har sgu godt af at få gang i noget service.

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#5   13. aug 2016 er der nogen her som kender den butik ? er de seriøse eller vil de bare sælge en masse ?

• #6   13. aug 2016 Holte? Det er en skodbutik ifølge mine erfaringer.

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#7   13. aug 2016 kender du et godt sted ? side eller et godt sted at starte ?

• #8   14. aug 2016 Andre gode steder til dele er dollarhobbyz og SkyHobby_RC (på ebay) - her skal du bare lige være opmærksom på at det er uden for EU.
    Hvad angår størrelse på batteri skal du være opmærksom på at batteri-boksen ikke er specielt stor. Jeg kan ikke huske de præcise mål, men de står et sted på wondertiger.com.
    Men glæd dig, det er et herligt stykke legetøj smiley

• #9   14. aug 2016 Jeg købte forresten min hos berlinski i Tyskland, de havde et pakketilbud incl. batteri, kan være de stadig har det?

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#10   14. aug 2016 de har da alt der i www.modellbau-berlinski.de bare træls jeg er så skod til tysk smiley men mange tak for hjælpen smiley

• #11   15. aug 2016 jeg skrev til dem på engelsk, og fik et fint svar, også på engelsk smiley

• #12   16. aug 2016 Jeg er altid blevet behandlet godt i Holte, og der købte jeg min mt4 g3.

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#13   18. aug 2016 Endte osse med at købe en i Holte. Bestilte søndag online og fik den onsdag så det gik pænt hurtigt smiley

• Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #14   19. aug 2016 Hej
    Nu kan jeg se du har købt. Jeg har også MT4-G3 (og er super glad for den - den er virkelig solid). Jeg købte også min hos Berlinski. Havde du købt der i dag, havde du sparet kr. 600,-. Da jeg købte var det med et batteri-tilbud, og besparelsen var lidt større.

Som du bor jeg ikke ved siden af en RC-shop og skal have leveret med posten. Og af den grund ser jeg hele EU som "et godt sted at købe fra".

Ham her sender til DK for kun EUR 4,- Det er faktisk billigere fragt en flere butikker i DK. Og det går ligeså hurtigt, måske een dag mere.
    http://rc.michaelwuttke.de/Ersatz-%26amp%3B-Tuningteile-von--fuer-/Thunder-Tiger

Jeg har også handlet hos: http://d-edition.de

Jeg har købt disse batterier også. De sparker mås af 4S batterier at være, og de passer i batteriboksen uden du skal skære fra i boksen. De er en liiille smule for små, så jeg putter lidt flamingo ind for at holde dem på plads.
    https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=36032

Hvis du ikke har fundet: http://www.wondertiger.com/ så skal du bestemt ind og kigge der. Perfekt forum for MT4-G3. Slå op under User Guide og gør de ting der anbefales der (med loctite, wheel axix pin retainer mv.
    Og derudover skal du have lavet en "chassis brace". Søg wondertiger igennem for hvordan.

Det er også en rigtig god idé at gå dine differentialer igennem og se om de er samlet tæt i tandhjulene. Mit det ene var ikke, og det gik i stykker efter kort kørsel. Det står der også en del om på forum'et. Jeg fik et nyt fra Berlinski, og det er det eneste der nogensiden er gået i stykker. Og den har fået nogen tæsk smiley

Når de ting er på plads har du en kanon-maskine smiley

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#15   19. aug 2016 tak for svaret Jens smiley

Nogen herinde som så kan forklare mig hvorfor efter 3 ture med min bil at den har mistede ca 15% kraft ??? køre 2*2s 6500 70c . kan det værre en dif?

• Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #16   20. aug 2016 Hvis det er differentialet kan du høre en skurrende, knusende lyd fra det differentiale der er i stykker når du drejer det rundt. Hold hjulene fast på skift så de 3 differentialer drejes på skift.

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#17   20. aug 2016 Nej der kommer ikke nogen unormale lyde smiley

• #18   21. aug 2016 Måske har du fået drejet på en af de to drejeknapper, hvis du bruger standard fjernbetjeningen ?

• jesper M
    jesper M Tilmeldt:
    aug 2016

#19   22. aug 2016 pinligt men tror sgu du har fat i noget der Kasper smiley

• #20   22. aug 2016 Haha smiley smiley smiley

Kommentér på:
Dele til ThunderTiger MT-4 G3

Annonce