526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

"Afvist, ikke nok tekst" "Afvist, ikke nok tekst"

Må jeg spørge alle jer der nu skriver det der.. Læser i overhovedet hvad der står eller kigger i bare på hvor meget tekst der er?

Jeg ser mange RC'ere der vil ind men bliver afvist af folk der skriver "ikke nok tekst". Der er da forskel på en hel A4 side eller mere med Ubrugelig tekst, en milliard mellemrum og smilys, og så få linjer med korte og Brugbare facts.
Jeg tror mange glipper det. Og det er sku trættende at se på. Selvfølgelig skal der da stå noget, men er der noget der mangler af små ting kan man da skrive det eller hvis man vil vide noget.

Surt opstød fra min side.

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Afvist, ikke nok tekst"
  • #1   29. mar 2008 ENIG!

• #2   29. mar 2008 Det tror jeg bestemt også du har ret. Desuden forstår jeg heller ikke kravet om meget tekst, da folk alligevel ikke læser det. Man kan sagtens oprette en enhed, og så alligevel få 10 spørgsmål, der alle er besvaret hvis man havde læst teksten. Selvfølgelig skal det mest åbentlyse være dækket, men hvorfor kræve så meget, når folk alligevel ikke gider læse det?

• #3   29. mar 2008 Jeg synes at det i de fleste gange er helt på sin plads når nogen skriver det.

Mange gange mangler en så simpel ting som vægten, der er ikke ret meget der er nemmere end at placere sin bil på en bage vægt op til 1:10 og på en bade vægt der over.

Så jeg betragter det som ligegyldighed, jeg er bedre end jer, selvglad, højrøv, når nogen mener at de ikke behøver at beskrive deres enhed.

Men du har ret i at en kort korekt og precis tekst er bedre end tom luft og mellemrum.

men jeg har set biler med mange opgraderinger på, og folk skriver måske 1 ting i ekstra udstyr, så er det altså dårligt beskrevet.

• #4   29. mar 2008 Numsefisk, så er du da også retard smiley

Okay 12 år...

• #5   29. mar 2008 Numsefisk.

Du kan jo slet ikke vurdere teksten medmindre du læser den. Siger sku da sig selv??

Flemming

Ja, men der er mange der gør. Der er så mange der ikke laver det tricks med at lave en million mellemrum, hvilket så resultere i at det ser ud af lidt men faktisk er fint beskrevet, hvor folk så afviser (Folk som numsefisk der ikke læser den). Og det tager da ikke mange år at læse noget hurtigt gennem. Dovenskaben længe leve! -.-

Som jeg skrev skal teksten self være i orden og tingene udfyldt med det man nu ved om RC'en. Men hvorfor skrive en novelle som folk alligevel ikke gider at læse...

Mvh

• #6   29. mar 2008 haha Numsefiks sådan en som dig burde da ik ha lov til at Byde Velkommen/Afvise ! du er da nok en KÆMPE RETARd jah

• #7   29. mar 2008 Dengang før jeg blev HA hvor jeg stemte ind/ud på bilerne, der var det underordnet hvad der stod hvis der var mange mellemrum, for at fylde ud, så blev der afvist.

Jeg synes at det er så latterligt at have 2-4 tomme linjer imellem hver linje man skriver.
    De tomme linjer har kun et formål, at nare små 12årige amøber til at stemme på ingen ting i en udfordring eller ind/ud stemning.

• #8   29. mar 2008 Det er faktisk derfor at ind/ud stemme systemet er der, fordi vi har forskellige ting vi vurdere ud fra, og på den måde bliver det minimum 10 personer der stemmer, før en enhed er optaget eller afvist.

• #10   29. mar 2008 Jeg stemmer efter "informationen" i teksten. Så hvis der er en der prøver at oprette sin RC og der kun står få ting selvom man kan se at der er mere info at skrive, så bliver de afvist.

• #11   29. mar 2008 Jeg er Enig.. Alle der elsker Rc biler/fly/både osv burde kunne lave en såkaldt "rc enhed" synes det er okay vis man afviser folk med meget dårlige billeder af deres bil,fly,båd men man burde læse teksten til dem der har gode billeder og self også dem med dårlige. Men det er jo ikke alle der kan skrive meget tekst om alt! feks en lille Picooz Helikopter.. hvad er der og skrive til sådan en

• #12   29. mar 2008 Man behøver ikke være RC guru for at skrive noget om sit udstyr.

Alt info man ikke kan måle sig ud af, kan findes på kassen eller ved den man købte den af, eller på nettet.

• #14   29. mar 2008 I bund og grund synes jeg det burde være sværre at komme ind, for synes sgu virkelig der kommer noget ..... ind engang imellem.
    Vil ikke hænge nogen ud eller noget som helst, for det må vi jo ikke :o)
    Men så sent som igår blev en FG MT, mener der var omkring 10 billeder, men meget grumsede og mener ikke der var for meget tekst, men den blev jo optaget, selvfølgelig fordi det var en FG, hvis det havde været en HBX eller lignende var den nok blevet haglet ned kritik osv osv, synes generelt folk er blevet for slatne med at byde velommmen og afvise, så derfro synes jeg det system burde strammes gevaldigt op :o)

Tror det var alt fra mig denne gang, fortsat god aften

• #15   29. mar 2008 Kim Madsen .
    Jeg kunne ikke være mere enig.

• #16   29. mar 2008 Kim Madsen. Jeg er Meget enig .

• #17   29. mar 2008 Hørt.....!

Kunne ikke være mere enig end med Kim der.

Kim Madsen du rider min kæphest.

• #18   29. mar 2008 puha det håber jeg da ikke :o)

Kommentér på:
"Afvist, ikke nok tekst"

Annonce