{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Lær mig at flyve - tjen 500 kr - Kbh {{forumTopicSubject}}

Hey,
Har lige smadret min calerp 40 flyver og har nu fået et nyt.

Hvis der er nogle nær amager som er dygtige med flyvere og gerne vil tjene 500 kr ved at lære mig og flyve er jeg ville til at betale.

Det du skal kunne er at lande og lette min flyver også vil jeg selv prøve at flyve den i luften, hvis det så er ved at gå galt kan du eventuelt rette op på det.

Nu ¨å gerne tage med ud ca. 1 time 3 gange så jeg kan lære det inden jeg selv tager afsted.

Gider ikke melde mig ind i unionen og i klubber før jeg ved om jeg gider flyve med RC.

Jeg ser mig selv som ret god til at flyve med simulator og en easystar flyver med krængror så det skulle ikke være en kæmpe opgave for dig.

Mvh
Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lær mig at flyve - tjen 500 kr - Kbh
  • #1   15. jul 2008 flyveren er en kyosho calmato 40 trainer med en OS 46 motor og hitec zebra4 kontrol

• #2   15. jul 2008 jeg ahr læst p de nærliggenes klubbers hjemmeside at de fleste stort set ikke vil se dig på deres flyvepladser med en flyver uden at være medlem af mindst rc unionen.

Syntes bare ikke jeg gider betale for det hvis jeg syntes det er sjovt 3 - 4 gange....

• #3   16. jul 2008 det har du helt ret i og det er et forsikringsspørgsmål. prøv lige at tænke lidt over det her. du står og flyver på et offentligt sted og flyver en lille unge ned med din fine flyver. hvem tror du skal betale erstatning til ungen hvis den kommer til skade, derfor meld dig ind i rc-uniounen og kom ud på en flyveplads så kan du få alt den hjælp du kan tænke dig

• #4   16. jul 2008 Jeg vil rigtig gerne lære dig det men det bliver 2000kr og en middag. Godt så.....................

• #5   16. jul 2008 I.D.I.O.T

• #6   16. jul 2008 morten P

betal og leg, under ordentlige og trygge forhold for alle.

så er det også sjovere og nemmere for dig selv.

• #7   16. jul 2008 ej ta den da med ro folkens smiley han har jo ikke sagt jer imod xD

• #8   16. jul 2008 hehe ja kan jo kun sige folk her inde opføre sig som børn....
    Nu flyver jeg ude på en kæmpe mark hvor der er godt et par kilometer til nærmeste levene væsen så derfor er situationen med jeres lille dreng faldet til jorden. Hvis i mener man er en hat og en idiot fordi man stille et simpelt spørgsmål er det jo jeres problem.

Brian jeg kan ikke sige andet en jeg vil meget gerne tage mod dit tilbud, hvor jeg betaler dig 2000 kr og giver en middag bag efter. Hvis du sender mig dit telefon nummer så kan vi lige aftale nærmere. Men du skal nok skynde dig væk når du er færdig med at lære mig at flyve for under normale omstændigheder har jeg en nultolerance over for drengerøve som sviner mig til ved at kalde mig idiot uden at kende mig.

Mht. forsikring så vil jeg meget gerne betale for forsikringen. Men jeg betaler jo heller ikke bilforsikring fordi jeg er ved at tage kørekort til biler vel. Jeg mener, jeg ved ikke om jeg gider flyve med fly, da jeg altid har fløjet med helikopter og derfor vil jeg gerne se om det er noget for mig inden jeg betaler.

• #9   16. jul 2008 vi kan også lave en anden deal Brian. Jeg kan jo lære dig at lave hjemmesider så kan du jo lære mig at flyve. Lige umildbart ville jeg nok ikke reklamere for din hjemmeside. Syntes du ikke det er flovt at stå til ansvar for du har lavet den ?

• #10   16. jul 2008 Jeg fatter simpelthen ikke hvad der er galt her .? Han spørger ganske pænt om det er nogle der vil hjælpe ham, mod betaling endda, og så er han pludselig en idiot og en hat osv.
    Hvad er det lige han har gjort galt?

Jeg kan desværre ikke hjælpe, bor alt for langt væk, og har ikk helt styr på det selv.

• #12   16. jul 2008 Hvorfor have så travlt med at svine manden til istedet for at lære ham at flyve, det er da bedre han får det lært jo mindre er chancen for at noget går galt frem for at prøve sig frem selv.

Morten jeg ville gerne hjælpe dig, men bor lidt langt væk desværre

• #13   16. jul 2008 Hmm tror du skal tage ud i klubberne igen, og snakke med dem.

Hvis du står sammen med en intruktør, så gælder hans forsikring, gennem rc-unionen! Står du derimod selv med det, så skal du selv være forsikret.

Men tag da og pak dit grej, og kør til den nærmeste klub. Bare sig at du gerne vil lære at flyve, og har alt grejet klar, så skal der nok være en der vil hjælpe dig. Så kan du jo se efter et par gange, om du skal meldes ind i deres klub, rc-unionen osv.

Men tag ud og se hvad der sker i klubben, og hør hvad folk siger, jeg er sikker på i finder en god løsning så (-:

• #14   16. jul 2008

Skrevet: 16-07-2008 12:11:36

hehe ja kan jo kun sige folk her inde opføre sig som børn....
    Nu flyver jeg ude på en kæmpe mark hvor der er godt et par kilometer til nærmeste levene væsen så derfor er situationen med jeres lille dreng faldet til jorden. Hvis i mener man er en hat og en idiot fordi man stille et simpelt spørgsmål er det jo jeres problem.

Brian jeg kan ikke sige andet en jeg vil meget gerne tage mod dit tilbud, hvor jeg betaler dig 2000 kr og giver en middag bag efter. Hvis du sender mig dit telefon nummer så kan vi lige aftale nærmere. Men du skal nok skynde dig væk når du er færdig med at lære mig at flyve for under normale omstændigheder har jeg en nultolerance over for drengerøve som sviner mig til ved at kalde mig idiot uden at kende mig.

Mht. forsikring så vil jeg meget gerne betale for forsikringen. Men jeg betaler jo heller ikke bilforsikring fordi jeg er ved at tage kørekort til biler vel. Jeg mener, jeg ved ikke om jeg gider flyve med fly, da jeg altid har fløjet med helikopter og derfor vil jeg gerne se om det er noget for mig inden jeg betaler.

det er fanme godt svaered

• #15   16. jul 2008 Morten P>>

De fleste klubber har en "skoleflyver" som man kan komme ud og prøve nogle gange. Ta' ud i et par klubber og se om de ikke har en du kan prøve.

Med et "skolefly" står der en ved siden af dig med en sender, og tager over hvis du er ved at lave noget "lort" . Man skal som reglen betale for brændstoffet eller 20'er. Så ved at gøre det spare du 480,- :-)))

Det er som reglen et fly der ligner dit de bruger til den slags. Et trainer fly. Og man bliver ikke smidt ud af en klub fordi man har sin egen flyver med. Man får bare ikke lov til at flyve med det. Og de fleste klubber(medlemmer) hjælper heller end gerne en med spørgsmål og opsætning m.m

• #16   16. jul 2008 er du egentlig klar over hvor langt et fly uden kontrol kan flyve ?

• #17   16. jul 2008 Hej gutter jeg takker mange gange for backuppen og jeres svar.
    Jeg kan simpelthen ikke tåle folk der sviner en til fordi man søger lidt hjælp i et forum. Så som brian og christian.

Jeg tror jeg vil lade indlægget stå og se om der skulle komme en som vil hjælpe mig i nærheden.

men om ikke andet vil jeg forsøge at møde op i en af klubberne og se om folk er godhjertet hvilke "RC freaks" oftest er :o)

• #18   17. jul 2008 Hej igen tøsse dreng har sendt dig en PM med mit mobil nr så kan vi jo lige finde ud af nået.

"SPASSER"

• #19   17. jul 2008 Og den med hjemmesiden, ja den er ik go har slettede den nu. Så det må du meget gerne lære mig det. Hygge tykke.

• #20   17. jul 2008 Brian h -> hermed en udstemme til dig...

• #21   17. jul 2008 også en udstemme fra mig.

Morten, jeg flyver også på en mark... er heller ikke forsikkert endnu.
    Jeg fik et par timer en en klub, og nu kan jeg flyve.

Prøv det.

• #22   18. jul 2008 Brian er min kammerat (har jeg lige fundet ud af) så bær over med ham.... han kan ikke gøre for han er lidt tilbage jo :o)

Ps. Vidste ikke han havde en profil her inde....

PPS. har fået hjlæp til at flyve

• #23   18. jul 2008 Jeg kan varmt anbefale at øve sig hjemme med simulator.

Jeg kan sagtens flyve min flyver, lige fra starten af.
    Men jeg sad også dagligt med simulatoren.

Til jeg med vind og kastevind kunne starte min flyver og flyve 2 omgange og lande igen. 3 gange uden uheld.
    hver dag.

Kommentér på:
Lær mig at flyve - tjen 500 kr - Kbh

Annonce