483 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Ang. marked Ang. marked
er det bare mig eller er der alle mugelige idioter der prøver at sælge stereo anlæg osv. altså så vidt jeg ved er dette et rc marked og ikke ebay.com eller dba.dk gå ind og sæt jeres anoncer i den blå avis eller andre steder det er et rc marked!
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 15 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 123
Der sker sgu da ikke noget ved at folk sælger en telefon, det kunne jo være at der sad og lige manglede en telefon og måske ville bytte den med noget RC
Prøv at tage en slapper engang drenge, så ville det sgu nok osse være sjovere at være herinde !!!
maj 2004
Det er sgu utroligt at nogen kan gå så højt op i noget man burde have det sjovt med !!!
Feks. hvis en har skrevet noget alu under ekstra udstyr selvom det har siddet på fra starten, kan folk jo gå helt amok over at vedkommene har skrevet det som ekstra udstyr !!!
Eller et andet eks. man smider et 4 tal ( for bare at være lidt flink ) til en bil som måske i virkeligheden kun skulle have haft 2 eller 3 og ejeren går alligevel helt i baglås !! En typisk kommentar fra sådan en person ville være : Hvorfor fanden har du KUN givet min bil et 5 tal ???
maj 2004
dec 2004
Følger: 23 Følgere: 22 RC-enheder: 3 Emner: 29 Svar: 448
da jeg kom herind for lang tid siden, var der godt herinde.
jeg kom ind med en faker bil, men der var ingen der skrev: "Fuck dig, det er jo ikke din bil!!!" eller: "Få dig en ordenlig RC, istedet for det nikko pis!!!"
Det var der ikke, tror nok det var Rath der skrev at jeg skulle få nogen billeder ind af min egen RC!!
mar 2004
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 45
Og så er det ikke et sprog at bruge, selvom du sidder trygt bag din skærm, så skriver man ikke f.eks.: "er der alle mugelige idioter der prøver"..!!
Det sprog hører ikke til på en HP, hvor alle har mulighed for at være!
Jeg syntes det er MINDST ligeså irriterende med alle de stave-/gramatikfejl, nogen laver - og nej, hakker IKKE ned på f.eks. ordblinde, men ALLE kan sku finde ud af at starte med stort, og sætte lidt punktumer! Ingen staver helt perfekt, og der findes også slåfejl osv. osv.!
Men skriv efter bedste EVNER, mere kan man ikke forlange!
For at vende tilbage til det "problem" i Markedet, så syntes jeg det er helt OK at sælge andet - dog inden for en vis grænse! Dvs. at det er velovervejet, og rammer den rigtige målgruppe/aldersgruppe..!
Grunden til at der er en del elektronik, er nok at på i hvert fald SG.dk, der er der en sektion med "Elektronik" - med et billede af bl.a. en MP3-afspiller, så om det er der folk har det fra..?!
RCG.dk har heller ikke ridset regler op NOGEN steder, med hvad der sælges hvor..?!
Kan man ikke også bare overse de salgstannoncer? Hvis bare den éne annonce rammer 30-40% af brugernes positive opmærksomhed, så har annoncen jo ikke været spildt?!
Dette er selvfølgelig kun min mening, men syntes så også folk skal få øjnene op, og ikke bare sige/følge det "de andre" gør!
Der er til gengæld også nogle yderst seriøse brugere her på galleriet - det skal dog tilføjes!
mar 2004
Ja, det er det jeg skriver - ALLE laver fejl, men man kan skrive efter bedste evne - man skriver trods alt for det meste til nogen man ikke kender?!
INTET kan eller skal være fejlfrit - overhovedet!
Lad mig citere noget af det jeg skrev:
", men ALLE kan sku finde ud af at starte med stort, og sætte lidt punktumer! Ingen staver helt perfekt, og der findes også slåfejl osv. osv.!".
Hvis du ikke ved det, så er slåfejl = forkert på tastaturet, som du skriver!!
Ved godt gennemsnitsalderen her på galleriet ikke er så højt - nok måske den laveste på samtlige af denne type galleri.dk'er..!?
Men som sagt - man skriver (oftest) til fremmede, så man kan gøre det man kan og ikke mere, for at få det til at se nogenlunde ud..!
Intet herinde skal stå ordret, for så var det ikke hyggeligt at være her, og det skal det jo stadig være..!
mar 2004
Menere bare at man skal skrive/stave efter bedste evne - dvs. det bedste man nu engang kan, og der mener jeg så at alle bl.a. kan finde ud af at starte med stort, sætte lidt punktumer og bruge et ordentligt sprog!
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 76
Jeg giver derfor en stemme for misbrug hver gang jeg ser det med teksten "Han sælger ikke RC-relaterede ting på markedet". Jeg er sikker på at admin ser misbruget.
Hvis andre har samme holdning så syntes jeg de skal gøre det samme
mar 2004
Jeg kan sagtens følge dig, MEN så syntes jeg det er lidt forkert fra administratorernes side af, at de har tilføjet en "Elektronik"-sektion på de andre galleri.dk'er..!?
Så skulle der ligges en fast linie for hvad der måtte sælges hvor!
jul 2004
mar 2004
Men nej, IKKE fugle etc.! Det er der jo faktisk også gallerier til:
(link fjernet) ! !
jul 2004
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 234
http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=317
okt 2004