Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. marked
  • #1   14. feb 2005 Det må man leve med. De hører ik efter hvis man prøver at skrive til dem om det

• #2   14. feb 2005 Hvorfor fanden går der her galleri kun ud på at brokke sig over hvad alle andre gør ??? Det er sgu som om at folk kun sidder og venter på en chance for at brokke sig !!!

Der sker sgu da ikke noget ved at folk sælger en telefon, det kunne jo være at der sad og lige manglede en telefon og måske ville bytte den med noget RC smiley

Prøv at tage en slapper engang drenge, så ville det sgu nok osse være sjovere at være herinde !!!

• #3   14. feb 2005 Ja, det er sgu ligemeget hvad så bitcher folk helt vildt !!!

Det er sgu utroligt at nogen kan gå så højt op i noget man burde have det sjovt med !!!

Feks. hvis en har skrevet noget alu under ekstra udstyr selvom det har siddet på fra starten, kan folk jo gå helt amok over at vedkommene har skrevet det som ekstra udstyr !!!

Eller et andet eks. man smider et 4 tal ( for bare at være lidt flink ) til en bil som måske i virkeligheden kun skulle have haft 2 eller 3 og ejeren går alligevel helt i baglås !! En typisk kommentar fra sådan en person ville være : Hvorfor fanden har du KUN givet min bil et 5 tal ???

• #4   14. feb 2005 Lad os dog prøve at få en bedre stemning herinde smiley Så kunne det sgu da være et rigtig fedt site !!!

• #5   14. feb 2005 helt enig Thomas...

da jeg kom herind for lang tid siden, var der godt herinde.

jeg kom ind med en faker bil, men der var ingen der skrev: "Fuck dig, det er jo ikke din bil!!!" eller: "Få dig en ordenlig RC, istedet for det nikko pis!!!"
    Det var der ikke, tror nok det var Rath der skrev at jeg skulle få nogen billeder ind af min egen RC!! smiley

• #6   14. feb 2005 Ren og skær brok - fordi I vil have opmærksom hed, eller?
    Og så er det ikke et sprog at bruge, selvom du sidder trygt bag din skærm, så skriver man ikke f.eks.: "er der alle mugelige idioter der prøver"..!!
    Det sprog hører ikke til på en HP, hvor alle har mulighed for at være!
    Jeg syntes det er MINDST ligeså irriterende med alle de stave-/gramatikfejl, nogen laver - og nej, hakker IKKE ned på f.eks. ordblinde, men ALLE kan sku finde ud af at starte med stort, og sætte lidt punktumer! Ingen staver helt perfekt, og der findes også slåfejl osv. osv.!
    Men skriv efter bedste EVNER, mere kan man ikke forlange!
    For at vende tilbage til det "problem" i Markedet, så syntes jeg det er helt OK at sælge andet - dog inden for en vis grænse! Dvs. at det er velovervejet, og rammer den rigtige målgruppe/aldersgruppe..!
    Grunden til at der er en del elektronik, er nok at på i hvert fald SG.dk, der er der en sektion med "Elektronik" - med et billede af bl.a. en MP3-afspiller, så om det er der folk har det fra..?!
    RCG.dk har heller ikke ridset regler op NOGEN steder, med hvad der sælges hvor..?!
    Kan man ikke også bare overse de salgstannoncer? Hvis bare den éne annonce rammer 30-40% af brugernes positive opmærksomhed, så har annoncen jo ikke været spildt?!

Dette er selvfølgelig kun min mening, men syntes så også folk skal få øjnene op, og ikke bare sige/følge det "de andre" gør!
    Der er til gengæld også nogle yderst seriøse brugere her på galleriet - det skal dog tilføjes!

• #7   14. feb 2005 ATT: Kenneth N
    Ja, det er det jeg skriver - ALLE laver fejl, men man kan skrive efter bedste evne - man skriver trods alt for det meste til nogen man ikke kender?!
    INTET kan eller skal være fejlfrit - overhovedet!
    Lad mig citere noget af det jeg skrev:
    ", men ALLE kan sku finde ud af at starte med stort, og sætte lidt punktumer! Ingen staver helt perfekt, og der findes også slåfejl osv. osv.!".
    Hvis du ikke ved det, så er slåfejl = forkert på tastaturet, som du skriver!!
    Ved godt gennemsnitsalderen her på galleriet ikke er så højt - nok måske den laveste på samtlige af denne type galleri.dk'er..!?
    Men som sagt - man skriver (oftest) til fremmede, så man kan gøre det man kan og ikke mere, for at få det til at se nogenlunde ud..!

Intet herinde skal stå ordret, for så var det ikke hyggeligt at være her, og det skal det jo stadig være..!

• #8   14. feb 2005 Nej nej, overhovedet ikke!
    Menere bare at man skal skrive/stave efter bedste evne - dvs. det bedste man nu engang kan, og der mener jeg så at alle bl.a. kan finde ud af at starte med stort, sætte lidt punktumer og bruge et ordentligt sprog!

• #9   14. feb 2005 Ikke RC relaterede ting skal selvfølgelig ikke sælges her, men på dba eller qxl.
    Jeg giver derfor en stemme for misbrug hver gang jeg ser det med teksten "Han sælger ikke RC-relaterede ting på markedet". Jeg er sikker på at admin ser misbruget.
    Hvis andre har samme holdning så syntes jeg de skal gøre det samme smiley

• #10   14. feb 2005 ATT: Tonny J
    Jeg kan sagtens følge dig, MEN så syntes jeg det er lidt forkert fra administratorernes side af, at de har tilføjet en "Elektronik"-sektion på de andre galleri.dk'er..!?
    Så skulle der ligges en fast linie for hvad der måtte sælges hvor!

• #11   14. feb 2005 Jeg er sikker på at adminitratorerne ikke mente det var nødvendig da man sgu da ikk behøver meget hjerne for at regne ud at markedet ikke er lavet for at sælge dværghamstere og fugle...

• #12   14. feb 2005 Det har du ret i, men som sagt, så er der sådan noget som elektronik, der rammer mange brugeres alders-/målgruppe!
    Men nej, IKKE fugle etc.! Det er der jo faktisk også gallerier til:
    (link fjernet) ! !

• #13   14. feb 2005 Og hvad syntes du det er det du skriver i nu?

• #14   14. feb 2005 tjek de her anoncer jeg og nogle andre hat været med i http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=328
    http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=317

• #15   15. feb 2005 jeg vil s*** dig et sykke så langt så langt

Kommentér på:
Ang. marked

Annonce