897 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ny startet inden for TC.! Ny startet inden for TC.!

Hej.
Syntes drifting ikke lige er mig mere.
Så hvis jeg ikke kan få solgt min 416 til den rette pris så vil jeg bruge den til TC kørsel.

Jeg skal hen og købe ny motor kan jeg gætte på.
Og gearing? (hvilken er bedst til 416)
Og dæk.

Og nok også noget pitværktøj osv.

Kan i komme med nogle goderåd hva man skal vælge og hvilken klasse man skal starte i?
Mvh. Thore

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny startet inden for TC.!
  • #1   30. jul 2009 gearing kommer an på hvilken bane du kommer til at køre på.
    motor kommer an på hvilken klasse du vil køre i, men tjek drcmu.net og racerc.dk jeg vil nok foreslå begynder stock til dig som er med 27t motor.

• #2   30. jul 2009 Brushless motore køre jeg kun med

• #3   30. jul 2009 og det er også tilladt under drcmu.
    kan ikke lige huske turns tallet for stock begynder, men ellers skriv på racerc.dk og spørg, for kan godt se at under drcmu reglement står der at det kun er kul, men sidste sæson kørte vi med 9,5t i superstock og i år bliver det vidst 17,5t og lipo.

• #4   30. jul 2009 Tak for hjælp

• #5   30. jul 2009 Mener det er 13T i stock og 9,5T i superstock, men til konkurrence brug er det ikke alle motorer der er godkendt.

• #6   30. jul 2009 Nu har du et godt udgangspunkt mht. til bil og derfor kan man også lige så godt komme ordentligt i gang med TC. Hvis du vil køre løb ender det nok med at blive under DRCMU og her ved vi ikke helt hvilke motorer vi kommer til at køre med. Men jeg kunne forestille mig der snart kommer noget ud og derfor vil jeg hvis jeg var dig vente med at købe motor. Men start ud i begynderklassen. Her lærer man hurtigere at styre bilen og man kører med nogle på samme niveau som en selv.
    Kan se du har det der Ezrun 9T sæt i din bil og hvis du starter med at køre udendørs, kan man også lære at køre med det, men når det bliver tid til indendørs skal man nok have noget lidt mindre kraftigt i. Men til den tid har DRCMU også meldt ud hvilke motorer man må køre med.

• #7   30. jul 2009 Der går lige nu snak om at vælge 21.5T i stock klassen, men det er som sagt ikke 100% bestemt endnu.

• #8   30. jul 2009 Er det ikke noget med bilen ikke kan klare at køre udendørs? mht. sten i remmen?

Ej hvor nederen de skifter motor.. Jeg har ellers købt 9,5 og 13T

• #9   30. jul 2009 Hvis man kører på en anlagt onroad bane så er der sjældent sten på banen så der skal man ikke være bekymret for at remmen går i stykker.
    Og ja det er træls man er nødt til at skifte motor, men nu hvor lipo er på vej ind i sporten er man nød til det. Man kan lige så godt få lavet reglerne da det alligevel bare er et spørgsmål om tid før man alligevel skal skifte. Så er det bare rigtig ærgerligt at man næsten ikke kan ændre i reglerne uden det går ud over nogle, men på længere sigt kommer reglerne til gavn.

• #10   30. jul 2009 Rettelse.
    Motor'en er en 10T motor med 100A ESC
    Og køre med lipo og 6S nimh

• #11   30. jul 2009 Det bliver måske lige kraftigt nok at starte ud med. Prøv fx at skrue ned for gassen på senderen. Måske til omkring 60% eller måske endda endnu længere ned. Bare indtil man får styr på bilen og føler man kan køre med fuld gas når det går lige ud uden det bliver for svært at få den ind i svingene

• #12   30. jul 2009 Okay.
    Det er odense banen det tætteste

• #13   30. jul 2009 Thore hvis du vil køre TC så behold din TRF den er virkelig god, og så vidt jeg har hørt kommer det til at hede 17,5 T og lipo til superstock klassen

• #14   31. jul 2009 Men ligenu køre jeg en gearing der er tilpasset drifting.
    Så skal havde købt en anden gearing når sæsonnen starter.
    Men den er fin til mig nu. For den er rigmelig vild

Kommentér på:
Ny startet inden for TC.!

Annonce