779 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
hjælp til køb af nitro bil hjælp til køb af nitro bil
hey rcg jeg ville høre om der er nogle der kender en hjemme side hvor man kan købe billige nitro biler for ville gerne se om det er nogle for mig men den bil jeg hade i tankerne var en hyper og en bazooka men ved ikke hilt men hvad vil i sige det skulle være vis det skulle være en begynder nitro bil til billige pegne
0 synes godt om
sep 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
den er ret holdbar på nær af fælgene. og sjov at køre med.
og relativ billig. den er på tilbud ved hos Svend
swhobby.dk
2000 spir mener jeg.
ellers er der jo masse af brugt herinde
mvh.
Thomas
nov 2008
Følger: 21 Følgere: 21 RC-enheder: 3 Emner: 15 Svar: 130
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 524
se evt mine annoncer.. og videoer..
på videoerne er det mest hyper 7 der flyver ! ! !
mvh Michael.
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 RC-enheder: 12 Emner: 79 Svar: 458
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
- mit råd er find den type bil (offroad - onroad) og chassis type (hvis man kan kalde det det ) store hjul små hjul - stor frihøjde lille frihøjde ... finde den bil du syntes ser totalt sej ud og som du vil blive rigtig pjattet med ... så tag den derfra ! nitro - el - benzin ... alt kan lærers intet er nemt man skal bare igang !
Om et specielt mærke er nemt og holdbart er svært at diskutere fordi det kommer an på hvordan man kører og hvordan man vedligeholder sine biler ...
Jeg har personligt altid været glad for traxxas EZ-starter hvad nitro angår ... stik dimsen i bilen tryk på en knap -- trylle trylle en nitro bil der brummer ... nemt !
Held og lykke
Mvh
Henrik
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 RC-enheder: 12 Emner: 79 Svar: 458
apr 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 27 Svar: 219
og dertil skal det siges at vi er en gruppe venner der kører sammen bare for sjov i skoven og i en grusgrav og de biler der er mindst problemer med er traxxas bilerne. glem alt om cen eller ansmand dem er der nogle af mine venner der har, og de har ikke andet end problemer!!!
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 524
men her er der oz flere hop m.m.
hjælp til køb af nitro bil