779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hjælp til køb af nitro bil hjælp til køb af nitro bil

hey rcg jeg ville høre om der er nogle der kender en hjemme side hvor man kan købe billige nitro biler for ville gerne se om det er nogle for mig men den bil jeg hade i tankerne var en hyper og en bazooka men ved ikke hilt men hvad vil i sige det skulle være vis det skulle være en begynder nitro bil til billige pegne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til køb af nitro bil
  • thomas W
    thomas W Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #1   28. okt 2009 jeg har været helt vild med min cen talon som indgang til nitro.
    den er ret holdbar på nær af fælgene. og sjov at køre med.
    og relativ billig. den er på tilbud ved hos Svend

swhobby.dk

2000 spir mener jeg.

ellers er der jo masse af brugt herinde

mvh.
    Thomas

• #2   28. okt 2009 Hold dig langt væk fra CEN.. Det er noget rigtig bras syntes jeg.. Køb en hyper.. De min annonce.. Sælges kun fordi jeg har 3 stk..

• #3   28. okt 2009 køb en hyper 7...

se evt mine annoncer.. og videoer..
    på videoerne er det mest hyper 7 der flyver ! ! !

mvh Michael.

• #4   28. okt 2009 Min nitro bil er en Kyosho FW-06 og det er min første nitro bil. Jeg synes at det er vildt god bil for begyndere men har jo ikke prøvet andet. købte den hos www.morfars.dk

• #5   28. okt 2009 sjovt nok anbefaler folk lige netop de biler de har til salg selv smiley

- mit råd er find den type bil (offroad - onroad) og chassis type (hvis man kan kalde det det ) store hjul små hjul - stor frihøjde lille frihøjde ... finde den bil du syntes ser totalt sej ud og som du vil blive rigtig pjattet med ... så tag den derfra ! nitro - el - benzin ... alt kan lærers intet er nemt man skal bare igang !

Om et specielt mærke er nemt og holdbart er svært at diskutere fordi det kommer an på hvordan man kører og hvordan man vedligeholder sine biler ...
    Jeg har personligt altid været glad for traxxas EZ-starter hvad nitro angår ... stik dimsen i bilen tryk på en knap -- trylle trylle en nitro bil der brummer ... nemt !

Held og lykke

Mvh
    Henrik

• #6   28. okt 2009 Min er ikke til salg smiley

• kenneth p
    kenneth p Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   28. okt 2009 har en hyber 7 du kan købe den har ikke kørt en 0,5 l nitro

• #8   30. okt 2009 Det er med rc som med køleskabe de billige bliver dyrer på lang sigt de går for det meste hurtigere i stykker - så er der kyosho, det er en god bil til rimlig billige penge, men delene er efter min mening meget dyre..... jeg kører selv Traxxas de koster lidt mere men det er bare noget der holder og skulle uhældet være ude så koster stumperne næsten ingen ting.... de har også billige nitrobiler som denne http://www.traxxas.dk/nitro_sport_se_2wd_rtr_nitro-p-2466.html men skulle jeg have en af deres biler ville jeg købe denne http://www.traxxas.dk/ny__revo_3_3-p-2891.html

og dertil skal det siges at vi er en gruppe venner der kører sammen bare for sjov i skoven og i en grusgrav og de biler der er mindst problemer med er traxxas bilerne. glem alt om cen eller ansmand dem er der nogle af mine venner der har, og de har ikke andet end problemer!!!

• #9   31. okt 2009 ja på vores bane her er det mærkeligt nok traktorerne (traxxxxas) der ikke kan holde..!!!

men her er der oz flere hop m.m.

Kommentér på:
hjælp til køb af nitro bil

Annonce