{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

god onroad bil {{forumTopicSubject}}

hej rcg

har besluttet mig for at skal have en onroad bil men hvilken, skal mest bruges til kørsel hjemme på vejen men måske også lidt bane når jeg bliver ældre den skal være nem at få reservedele til
(i danmark) og helst også opgraderings dele såsom carbon,alu og andre letvægts dele bilen må max koste 4000 kr behøher ikke at være rtr og den skal købes i Danmark eller England

på forhånd tak for svarene smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god onroad bil
  • #1   11. jan 2014 køb da en brugt men god pro bil fra starten. De fås let til under 1000kr og så har du alt det carbon og alu der er behov for.

en carbon bund bliver dog let grim af udendørs kørsel- men hellere det end at kaste for 2000kr alu i en sniper eller tt01.

• #2   11. jan 2014 hej tommy vil helst ikke købe brugt

• #3   12. jan 2014 Brugt og nyt har hver for sig både fordele og ulemper.

Brugt har de fordele, at det er billigere, og hvis den forhenværende ejer har været god til at vedligeholde og f.eks. har været en god kører, kan bilen være sat godt op og have de bedste opgraderinger med sig. Du kan faktisk få en mere opgraderet bil, for samme pris som en ny af slagsen (som er uden opgraderinger).
    Men brugt har også de ulemper, at hvis bilen er relativt gammel (her snakker vi allerede et par år) er dens købsværdi faldet. Dvs. hvis du smadrer en eller flere meget betydningsfuld(e) del(e) i din bil, skal du være forberedt på at skulle købe en helt ny i stedet, da den gamle så ikke kan betale sig at renovere.
    Hvis du skal købe brugt, vil jeg anbefale dig at se på mindst 5 forskellige annoncer af samme type bil, og stil dem masser af spørgsmål - og vær kritisk; ikke alle sælgere har lige rent mel i posen.

Nyt har selvfølgelig de fordele, at det er spritnyt fra fabrikken, og alt virker og passer sammen (kommer an på hvad du køber).
    Det er bare dyrere at købe nyt end brugt, så du skal have sund holdbar økonomi hvis det er.
    Men på den anden side er det også dyrt at købe billigt, så hvis du køber noget til en relativ høj pris, kan det nok være højkvali (led evt. efter anmeldelser på nettet - det amerikanske blad "RCDriver" er læseværdigt mht. dette)

Tag ud i klubber, hvor de kører med sådanne biler, og forhør dig med dem. De skulle efter min erfaring altid være frisk på at høre et godt råd, og forhør dig med flere forskellige, så du har flere synsvinkler på det, og derved nemmere kan vurdere det.

Kommentér på:
god onroad bil

Annonce