Indlæser...
Sortering
Dele til Ofna ! Plzz Kig og svar mig.. Hey er der nogen der ved om Ofna sælges nogen steder i Danmark ?!? Min er nemlig smadret bagpå, holderne til karossen !...
Generel diskussion
Oprettet:
19. maj 2004
Visninger:
451
HJÆLP ! Hey ! jeg overvejer at købe en af de små sntaner men jeg ved ikke vilken en jeg skal købe. Den skal helst kunne køre...
Generel diskussion
Oprettet:
19. maj 2004
Visninger:
161
Stem lige.. Hey tag lige og stem her! http://www.rcgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=626&LinkMode=MyCurrent&f...
Generel diskussion
Oprettet:
19. maj 2004
Visninger:
524
Er der mulighed for..... at man kan lægge små film klip ind her på siden??
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
107
savner en at køre med.. helst savage jeg bor på jylland ved randers af.. og jeg savner nogen at køre med.. jeg har lige bestilt en savage 25 som kommer en a...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
162
hvad sker der med savage hvad er det der er så godt ved HPI Savage for man ser dem overalt det er lidt irreterende for de ligner allesammen hinn...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
285
ivan k bil.. det er ikke hans hvordan kan det være at ivan k.s bil er inde på en usa hjemme side og billederne ikke er hans.. kig selv på hans bruge...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
284
Fed USA Savage (link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
192
KÆMPE SAVAGE....... (link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
223
Ny lak Så r P6en blevet malet og har fået lidt mere lys på.. tjek den ud og smid en stemme... på forhånd tak
Generel diskussion
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
322
Problem med styring på T-Maxx Er der nogle der har et godt råd til hvordan man retter forhjulene op så den ikke drejer voldsomt til den ene side? ...
Generel diskussion
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
500
Fragtpriser fra towerhobbies.com Hej! ville lige høre om der er nogen der ved hvor meget man kommer af med i fragt og afgifter fra towerhobbies. og om n...
Generel diskussion
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
362
had skal man købe Jeg er på udkig efter en brugt nitro bil til ikke for mange penge. Har aldrig haft en før så ved ikke hvad der er godt...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj 2004
Visninger:
372
køb af helt ny bil. men hvad osv ? hey. jeg er helt ny i faget men kunne godt tænke mig at købe en RC bil 1:10 el. 1:8 (helst 1:8 ved ikke rigtig hvorf...
Generel diskussion
Oprettet:
14. maj 2004
Visninger:
399
nogen der sælger racetin motor?? Jeg vil høre om der var nogen der havde udstyr til en race-tin har ligr købt en så ville spørge om nogen havde en motor...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
345
Mercedes-benzCLK DTM 2000 hvad kan jeg gøre ved min bil, får og få den til og se federe ud. prøv og se billederne. jeg må ikke male den. ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
236
Batterier på On-Road Hey........sorry, men opretter lige et nyt emne. Er newbie og har en masse spørgsmål inden jeg køber OnRoad. Lige nu...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
446
RC shopping i Flensburg (til Igor) Hej Igor, Det med shopping hos brøning.... lyder interessant, men du uddybe det lidt. Nu bor jeg godt nok i de...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
580
Help: mail til RC galleri Hej RC galleri, Jeres mail adresse under "kontakt" er "defekt". mail til kontakt@rcgalleri.dk bliver afvist. K...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
168
hjælp motor er død hej alle sammen jeg har et kæmpe problem med min motor den dør når den står i tomgang og når jeg så endelig får gang i ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
551

Annonce