Indlæser...
Sortering
Traxxas REVO Den er bare for fed....., Hvad siger I..???? jeg tror den slår Savage. Se videoen her:(link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
17. apr 2004
Visninger:
305
USA...?? Jeg har hørt, at man kan købe en Savage som gave til en "ven" og sende den til ham/hende, og så undgå Moms/told????????...
Generel diskussion
Oprettet:
15. apr 2004
Visninger:
385
traxxaS ELLER SAVAGE jeg har de sidste to dage gloet en del på nettet.. og der er to biler jeg syntet godt om.. en traxxas e.maxx og en sava...
Generel diskussion
Oprettet:
14. apr 2004
Visninger:
219
Et sted hvor man kan købe gejl til bil Er der nogen der ved hvor man kan købe gejl til sin bil jeg går mest efter neonlys og andre fælge m.m
Generel diskussion
Oprettet:
14. apr 2004
Visninger:
831
hvilken er bedst der er 4 forskællig Hpi savage.. Hvad er forskællen på dem.. og hvilken er bedst?? Jeg vil muligvis selv have en og ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. apr 2004
Visninger:
669
Savage 25 RTR til 2500 Hejsa!! Kan det være rigtigt at man på www.towerhobbies.com kan købe en Savage 25 RTR for kun 2500 kr. mad radio og ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. apr 2004
Visninger:
323
Jeg er ny Hej jeg har en del interesse i disse 1:10 nitrobiler. Jeg har desværre ingen bil endnu, men kunne godt tænke mig det. ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2004
Visninger:
748
Mine servoer "ryster"?!!?! Hey.. Jeg har et problem med mine servoer, det er lige som om de "ryster" altså højderoret bevæger sig lidt op og ned h...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2004
Visninger:
345
Vildere heli flyvning! Ja, så fandt jeg sq lige en lille film mere med RC, denne gang en heli :) (link fjernet) <--27mb Enjoy!
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2004
Visninger:
328
Til Allan K Jeg vil gerne købe din bil ring venligst 25615000
Generel diskussion
Oprettet:
10. apr 2004
Visninger:
154
Turbo/trykladning.. Haii.. Jeg ville høre om det var muligt a montere turbo/trykladning på min benz. bil.. Har nemli abonoment på dreng...
Generel diskussion
Oprettet:
8. apr 2004
Visninger:
1.074
køb af dæk/fælger hej jeg ville lige høre om man får 4, 2 eller 1 dæk e for de der 350kr ca. det står der jo aldrig?!
Generel diskussion
Oprettet:
7. apr 2004
Visninger:
232
Båd med 120MPH :) Ja ville lige dele det her lille klip med jer andre, det går edderbankme stærkt!! (link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
7. apr 2004
Visninger:
306
Hjælp.. Har købt en rc på benzin.. Men har ikk fået oplyst en skid om den.. der står T2M 15 på motoren.. Nogen der kan hjælp...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2004
Visninger:
299
båd/bil købes ik alt for dyr skriv hva du har skal være ok stand
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2004
Visninger:
284
Efaring med Traxxas onroad? Hej. Er der nogen som har erfaringer med Traxxas Nitro 4 Tec? Lidt mere info kan findes her: (link fjernet) (link ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2004
Visninger:
672
NYT! - Til salg... Nu er min Tamiya lastbil sat til salg! Skriv, hvis det har intarrase ! ! \\Adam
Generel diskussion
Oprettet:
3. apr 2004
Visninger:
326
Dioder-neonrør _Hej.... jeg skal have fat i nogle dioder eller neonrør til min bil... men ved ikke hvor??? kan i hjælpe mig??? ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2004
Visninger:
392
T-Maxx vs. Savage 25 Hej :) jeg ville lige høre vilken af T-Maxx og Savage 25 i mest kan anbefale og hvor de kan købes ud over holte-model...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2004
Visninger:
513
At gøre min bil køreklar...? Jeg har for omkring 1½-2år siden købt mig en RC bil. Det var en TB Tamiya Evolution II, købte en 11T Tamiya motor, samt...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2004
Visninger:
738

Annonce