Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Motorjustering Hejsa Alle. Jeg er en stolt ejer af en Baja benzin. Jeg har desværre opgive at trimme motoren, er der en rar person ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jan 2016
Visninger:
644
F1 setup problem? Var ude at køre med min Tamiya TRF 101 for første gang på RC Akademiets tæppe bane. Havde de dæk på som står i regel...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jul 2014
Visninger:
965
HPI Baja 5B for nybegynder ? Hej alle Så skete det, som jeg længe har fantaseret om. Jeg har i flere år ønsket mig en Hpi Baja 5B, men har ikke ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug 2012
Visninger:
2.654
Kan ikke starte når den er varm Hej RC Jeg har lidt problemer med min CEN, når den bliver varm så bliver den svær at starte eller går meget hurtigt ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2012
Visninger:
591
Hård Pull-starter / Svær at starte Hey gutter. Ny her på siden så vær blid ;) Har fået sådan en Nitro RS4 RTR EVO3+ og er ved at køre den til, men d...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
730
Nitromotor?? Hej rcgalleri. Jeg har en traxxas slayer med en 3,3 motor og den starter let nok når den er kold, men så når den er ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
840
Svær at starte når den er varm? Hej! Jeg har en Force .15 (2,5cc) motor, som jeg har lidt problemer med.. Den er stort set umulig at starte når den ...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2010
Visninger:
761
hjælp til start da jeg hvar ude at køre gik den let ud og så var den meget svær at starte igen men da jeg så ville prøve senere ville d...
Generel diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
655
efter 5 min kørsel svær og starte igen hej er det normalt at efter man har været ude med sin nitro bil og køre i 5-7 min at man så lader den hvile 5 min så vi...
Generel diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
381
Ny bil Hejsa. Ja, så fik jeg købt en nitrobil, lidt mindre end først planlagt. Det blev til en Kyosho TR15 Stadium Truck...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2008
Visninger:
945
Vil ikke holde i tomgang.. Hej Jeg fik for første gang idag, gang i min nye nitrobil, så skulle den køres til. Jeg lod den stå en tank i tomgan...
Generel diskussion
Oprettet:
22. sep 2007
Visninger:
389
Træt af nitro Er jeg den eneste der har problemer med at starte min nitro jeg syntes fandme at jeg ikke engang kan køre en hel tank u...
Generel diskussion
Oprettet:
17. mar 2007
Visninger:
413
Motor går i stå efter ca. 20 sek. hejsa jeg har et problem med en buggy. Den starter fint nok, men går i stå efter ca. 20 sek. Hvis den står i tomga...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jul 2005
Visninger:
638
går ud og svær at strarte Hey min acedemy nitro bil går jævnligt ud og så er den svær at starte igen.. hvad kan det være?? hilsen Dennis
Generel diskussion
Oprettet:
9. jun 2005
Visninger:
379
besværlig motor! Når jeg er færdig med at køre med min bil, 16% tornado, stiller jeg den på sin plads og lader den stå! Næste gang jeg ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jan 2005
Visninger:
249
FG Monster Truck erfaringer Jeg har lige fået min bil idag kl 16.00. Jeg har lige været ude at køre med den og her er mine førstehåndserfaringer: ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. okt 2004
Visninger:
1.256

Annonce