682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

suspect performance charger 5ac lade spørgsmål suspect performance charger 5ac lade spørgsmål

hej er der nogen der har disse og evt en manuel eller hvor den kan findes

når man sætter den til at lade mit 2s 5000 mah lipo

og sætter balance stik og alm stik i og beder den lade det i balance går den os i gang men efter ca 1 min bipper den og skriver nedbrud 1 hvad betyder det lige

er mit batteri dødt eller hvad ?

kunne være rart med en manuel til laderen evt i pdf

håber nogen kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suspect performance charger 5ac lade spørgsmål
  • #2   15. feb 2016 nej det sidder stramt i os i laderen

• #4   15. feb 2016 den skrev nogen tal i volt men a stod på 0.00 a og min lipo alarm siger der er på cel 1 3.55 og cel 2 2.46 totalt 6.07

• #6   15. feb 2016 lader kun i balance og har ik prøvet med andre batteri men har os en imax b6ac pro lader ku prøve med den men vis batteri er deff sker der så noget ved at prøve

• #8   15. feb 2016 ok men hvad lader har du da o sys bare det underligt den skriver nedbrud 1 når fx lipo alarm viser 3.55 på celle 1

• #9   15. feb 2016 Hvis du på celle 1 har 3,55v er den fin.
    Men hvis du kun har 2,46v på celle 2 tror jeg den er rimelig færdig..

Som jeg har forstået det skal en Lipo celle helst ikke under 3,2v.
    Det vil sige et HELT fladt Lipo batteri faktisk skal ligge på 7,4v totalt. Fuld opladt er det 8,4v, da cellerne ved fuld opladning er på 4,2v.

Nogle har haft held med at " redde " et lipo batteri i den situation ved at lade det på NiMH programmet.
    Du kan ikke balance lade det når en celle er dernede, fordi laderen simpelthen melder fejl på den celle.
    Ved at lade det på NiMH kan du få spændingen (volt) på cellen op, og få laderen til at accepterer den under balance programmet.

• #10   15. feb 2016 ok tror ik jeg lader dem på NiMH men bare kassere batteriet så skal ik have nogen brag og flammer

• #11   15. feb 2016 Bipper din lipo alarm ikke?
    Bruger du den når du er ude at køre?
    Er det ikke oppustet?

Selvom man får sådan en celle op så du kan balance lade det, tvivler jeg på det nogensinde ville blive optimalt igen.
    Jeg har selv vækket et par batterier lidt op, som min lader ikke ville tage. Dog ikke fra 2,5v.. Men det er heldigvis fuldstændig op til en selv smiley

• #12   15. feb 2016 er ik oppustet det hardcase og jo lipo alarm bipper og jo den bippede os v sidste kørsel og undrede mig da det var fuldt ladt og sat ud puslig
    esc cut off

Kommentér på:
suspect performance charger 5ac lade spørgsmål

Annonce