416 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Tips om traxxas erevo Tips om traxxas erevo

Hej folkens. Jeg har en erevo brushless edition. Jeg vil gerne vide hvad den skal have af pleje, køler eller andet for ikke at overbelaste den. Den køre på 2stk 2s batterier. Har hørt at den ikke bliver ret varm på 4s. Håber at i kan hjælpe med tips

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips om traxxas erevo
  • #1   7. jul 2017 Der er egentlig ikke så meget at sige hvis du kun kører 4s. Det vigtigste er efter min mening at holde rust i skak når du har kørt i vådt føre. Sørg for at få mudder af og tørret den ordentligt efter kørsel, så vil den være en fin bil i meget lang tid.

Hvis du vil have den på 6S og give den fuld gas, så skal du som minimum have center drivaksler i stål, og du skal passe godt på dine dæk, for de har det med at flyve fra hinanden, hvis du giver den fuld gas og hjulene ikke har kontakt med jorden.

• #2   7. jul 2017 Jeg plejede at køre min e-revo mamba på 5s.. det giver lige dét mere overskud men uden at bringe motor/esc i fare smiley
    Og investér i nogle forskellige gear alt efter hvor du køre henne..
    Og når ja.. Glem alt om speedruns på asfalt med standart dæk. De sprænger første gang du køre over 100 km/t smiley

Kommentér på:
Tips om traxxas erevo

Annonce