Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Zeee Lipo Hej! Jeg skal bruge 6 nye batterier. Faldt over Zeee på Ali X. Prisen er jo god, men anmeldelserne går mest på at de...
Teknik
Oprettet:
23. jan
Visninger:
241
Opgradering af min Spirit XL Hejsa RC-Galleri. jeg står i et problem da jeg lige har fået en ny helt ny spirit xl, skide lækker bil men jeg vil ger...
Teknik
Oprettet:
27. dec 2024
Visninger:
366
Erstatning til TRX4/ Axial Hej. Er der nogen af jer der kører trail/ crawl som kender noget til dette chassis og eventuelt ved om det er noget de...
Teknik
Oprettet:
12. dec 2024
Visninger:
729
Hpi Baja 5 Hej den vil ikke startes det er en zenoah 32 cc motor kørte fint for længe siden har fået frisk benzin og renset karbur...
Teknik
Oprettet:
11. aug 2024
Visninger:
847
Castel mamba monster 8s Hej jeg håber der er en som kan hjælpe mig med et lille problem. Når jeg starter min x-maxx8s bipper min esc de der 8 g...
Teknik
Oprettet:
3. aug 2024
Visninger:
763
Wltoys284131 Er wltoys 284131 en god Rc bil?
Teknik
Oprettet:
2. aug 2024
Visninger:
531
helikopter bindin problem. Transmitter to receiver. Model Mjx F645-F45 . Alt det mekaniske virker med ekstern strøm. Mistænker receiver.... Kan den reppes/ udskiftes......
Teknik
Oprettet:
15. jul 2024
Visninger:
620
Hjælp til min Rovan 29cc baja Hej jeg har en Rovan 29cc baja som ikke køre orntlig den tager fat i starten men når den skal op i fart det vil den ikk...
Teknik
Oprettet:
2. jul 2024
Visninger:
610
Volcano vs. LiPo Hej! Sønnike har købt en brugt HBX Volcano. Det medfølgende 2000 NiMH, er der ikke meget gang i! MorFar hævde...
Teknik
Oprettet:
2. jun 2024
Visninger:
664
Drone motor Min søn er ved at bygge en FPV drone og har nu fået samlet og loddet det hele sammen. Men den ene motor vi ikke starte....
Teknik
Oprettet:
1. jun 2024
Visninger:
578
25% nitro Hej. Vil lige høre om hvor man kan få 25 % nitro til nitro biler i i Nordjylland. Har siddet og kigget og kigge men kan...
Teknik
Oprettet:
27. maj 2024
Visninger:
819
25% nitro Hej. Vil lige høre om hvor man kan få 25 % nitro til nitro biler i i Nordjylland. Har siddet og kigget og kigge men kan...
Teknik
Oprettet:
27. maj 2024
Visninger:
720
GF mardar-buggy Hej jeg har et spørgsmål til dem der har kørt GF Madar længer tid en mig >:( jeg har købt den brugt og der sidder en...
Teknik
Oprettet:
16. maj 2024
Visninger:
595
"Road tyres" til Blackzon Smyter Turbo Hej, Jeg har en Blackzon Smyter Turbo, som jeg nogle gange med på asfalt villavejen. Jeg savner lidt bedre vejgreb når...
Teknik
Oprettet:
1. maj 2024
Visninger:
593
Traxxas E maxx Hej Folkens, Jeg hsr et problem med min Traxxas Emaxx brushless, jeg kan simpelhen ikke få den til at reagere på Rem...
Teknik
Oprettet:
25. apr 2024
Visninger:
785
Traxxas e-revo 1/8 har mistet fart Hey. Jeg er stødt ind i et lille problem med min e-revo 1/8 og original motor + ESC. På min sidste tur med bilen k...
Teknik
Oprettet:
7. apr 2024
Visninger:
724
Lodde på ecs Hejsa Jeg har netop modtaget denne ESC, men skal selv lodde ledninger på den, så inden jeg hovedløs kaster mig ud i de...
Teknik
Oprettet:
23. mar 2024
Visninger:
861
HBX savage servo Hej, Jeg er lidt ny i det her. Jeg har næsten lige købt en HBX Savage og undrer mig over at servoen hele tiden står o...
Teknik
Oprettet:
29. jan 2024
Visninger:
891
krympetang til servo stik, hvad skal man vælge jeg sidder kigger efter en tang til at sætte de stik på servo ledninger fx har nada viden på de tænger, synes der er a...
Teknik
Oprettet:
19. jan 2024
Visninger:
1.687
Aktiver bak funktion Hej. Jeg har en Maxam Thunder M10. Jeg er meget ny i verden her og jeg har brug for og vejledning. Min bil vil kun kør...
Teknik
Oprettet:
13. jan 2024
Visninger:
702

Annonce