737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp, jeg bliver sindsyg. GO 25 Hjælp, jeg bliver sindsyg. GO 25

hej . jeg har virkelig problemer med at starte min bil . og når jeg så har fået startet lortet og har kørt med den , hvis den så går ud. kan jeg ikke starte den igen ( over hovdet). men når den køre så køre den fandme også ikke noget at komme efter der . er der en der har et godt råd.
tændrør NYT. Glødestarter NY. 25% nitro .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, jeg bliver sindsyg. GO 25
  • #1   3. maj 2008 mange tak . er prøvet.

• #2   3. maj 2008 hvad gløderør kører du med??

• #3   3. maj 2008 du skal starte med at sætte 2 ekstra toppakninger i motoren når du køre 25 % nitro.
    og så skal du være velkommen til at komme til fredericia så skal jeg nok justeret den for dig. hvis du er interesseret.
    mvh
    john
    team rcmodels

• #4   4. maj 2008 I det her vejr skal du have et gløderør der kan klare det, og ikke bliver for kold og går ud, den må selvfølgelig heller ikke blive for varm ..

Når min gør det samme så starter jeg den indenfor og gør den varm der og går udenfor og køre..

BEMÆRK AT DER KAN VÆRE SMUTTET EN FJEDRE VED SPEEDEREN ..

• #5   4. maj 2008 Hvorfor skal ha bruge 2 ekstra toppakninger, det er da en gang fusk..

Hvorfor ikke bare indstild den ordenligt

• #6   4. maj 2008 Jeg ville grundindstille motoren og justere den igen.

• #7   4. maj 2008 vil os sige indstilling (:

det er vejen frem på nitro motore og gamle knalleter q:

• #8   4. maj 2008 Morten J
    Du er også en af dem der ikke læser jeres manual på din motor 'typisk'
    jeg ved hvad jeg snakker om da jeg har kørt prof. løb i mange år og har haft 6 G.O motorer og speciel G.O motor har det problem. så det er ikke FUSK....
    Hvis du kører 25% skal du i hvert fald have en pakning mere imellem din cylinder og topstykket.
    Ellers 'risikerer' du at stemplet detonerer, og så er din motor færdig.
    Så der er omkostninger ved at hælde for meget nitro i en motor der ikke er beregnet eller forberedt til det.
    Man plejer at sige at de første 5-10% ikke giver ydelse, men bare hjælper på en bedre tomgang. Med 20-25% er der en tydelig forøgelse af omdrejninger og trækkraft, men hvis ikke motoren er indstillet til det, vil det ofte give alvorlige problemer.
    Detonationer kan ses på oversiden af stemplet, og i topstykket. Det ser ud som om der har været en møtrik inde i topstykket og gravet nogle dybe hak og furer. Stemplet lige så, og da ved du at du har overskredet max nitro.
    Du kan dog afhjælpe dette med den ekstra pakning, eller måske to.
    Det står som regel på kassen til motoren, hvor mange mm sims der er anbefalet til de forskellige blandinger.

• #9   4. maj 2008 Findes der motorer på den størrelse der ikke tåler 25% Nitro?

• #10   4. maj 2008 ja bla. G.O motor da de er kun født med en 0.2 mm sims pakning men kommer man flere sims pakninger i, så kan må også øge nitro tallet.
    min rossi og Bp motorer skal afstanden minimum være 0.4 mm for at køre 25% nitro
    det gælder ikke kun G.O men også andre nitro motor.
    der er selvfølgelig også nogle motorer der er født med flere sims pakninger så de kan køre 25% fra starten

• #11   4. maj 2008 OK.
    De motorer jeg har haft fra 4,1ccm og op af har der ved alle stået i manualen at de kunne køre på enten 10 til 30% eller 16 til 30%

• #12   5. maj 2008 ja det gør der også i G.O's manual men det skal man ikke tage for gode vare.

• #13   5. maj 2008 Hvis man sænker kompresionsforholdet ved at hæve topstykket, sænker man så ikke ydelsen og måske lige så godt kunne vælge brændstof med lavere Nitro%

• #14   5. maj 2008 prøv nu at læse din manual på din LRP motor det står under *trouble shooting guide* så forstår du hvad brian L problem er inden jeg begynder at skrive en bog....

Kommentér på:
Hjælp, jeg bliver sindsyg. GO 25

Annonce