Kyosho problemer {{forumTopicSubject}}
jeg har en Kyosho pure ten alpha 3
jeg er stadig ny indenfor nitro, men plejer ikke have problemer med og instille og køre en forbrændings motor til,
men lige pt, er jeg lidt lost.. bilen starter let men den "4takter" når man giver gas man kan holde gassen nede i 45-60sek og først derefter trækker den rent og hvis man slipper gassen kan den finde på og gå i stå. og så er det forfra med 45-60sek.
og der er den store justerings skrue til brændstof mængde har prøvet og justere på det hele efter kunstens regler..
men ligemeget hvad, bliver den ved, og den ryger meget mens den 4takter + den tømmer en tank 75ml på under 10min. dvs den får alt for meget brændstof. efter hva jeg kan forstå?
der sidder den store just skrue ved "indgangs stud på karburator" , og så plejer der jo sidde en skrue ind i siden der hvor "gas" arm sidder på karburator der er ingenting, den er bar en plade i enden.
og så sidder der bar en lille skrue med fjedder skrå ned i karburator under luftfilter ?
motor typen er en orignal GX-15
nogen der kan hjælpe? ps har prøvet og skifte gløderør
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 165 Svar: 1.006
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 9 Emner: 44 Svar: 288
hvis din motor ER kørt til så skal skruen ikke værer skruet mere end ca 2½ omgang ud.. der skal være 3 skruer.. en HSN (high speed needle) LSN (Low speed needle) og en tomgangsskrue.
LSN skruen er luftblandingen og det kunne godt lyde som om den ikke er stillet rigtigt.. lyder som om din bil for ALT for meget luft..
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 23
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 23
der er INGEN bundskrue ikke. som jeg kan finde ikke som på alle de andre biler jeg har haft
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 23
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 151
Det er min mening andre kan have god erfaring med den.
Kyosho problemer