247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hpi B(Rush)less Hpi B(Rush)less

Er endeligt blevet færdig med at konvertere min HPI Rush til BL. Dog er jeg løbet ind i det problem at motoren bliver MEGET varm. Den flyver hele vejen bagover hvis man giver bundgas med alt over 9 celler, og ville da nødigt skulle ud i at geare den endnu lavere. Er der nogen der ved om en motorkøler kan gøre noget særligt ved det, eller om jeg skal have fat i en anden gearing? Sættet er foresten Ezrun 9t.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hpi B(Rush)less
  • #1   6. apr 2009 Romeo J hvis han sætter en større gearing på er han da sikker på at den bliver endnu varmere.

Men jeg er lige med på en lytter min bliver nemlig også meget varm (brændvarm). Men eftersom motorens skjold er udformet som køleripper, så vil den være meget dårlig til og overføre varmen hvis man sætter en ny køleprofil udenpå. Tror det bedste ville være hvis man kunne komme afsted med og bare få monteret en blæser.

• #2   6. apr 2009 Thomas A: Nu har jeg fået sat motoren i en noget mere fri position, men prøver lige at se hvor meget en lidt mindre gearing giver, hvis ikke ryger der en blæser på

• #3   6. apr 2009 Romeo J: Nej.., varmen i en elmotor afhænger langt mere af hvor mange ampere der ryger gennem den, end omdrejningstallet, da den eneste friktion der er i en brushless motor kommer fra lejerne, er varmen den vej fra meget begrænset.

Kommentér på:
Hpi B(Rush)less

Annonce