{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

varm motor {{forumTopicSubject}}

Hej RCg.

Jeg har en del problemer med at ramme en temp på min revo 3.3. den har det med at blive varm uanset hvor meget jeg stiller på den. så kom jeg til at tænke på om den måske blir for varm når man kun frem og tilbage på en vej. tænker om den har større chance for at køle på en bane fordi den ik for fuld hane hele tiden? det gør den jo når man bare ligger og køre rundt og ligeud på vej???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  varm motor
  • #1   23. maj 2010 Er din slipper kobling strammet korrekt?
    Hvis den er for løs bliver motoren for varm (sammenhængen kan jeg ikke lige finde, men da jeg fik strammet min kobling op, faldt motortemperaturen + den blev pludselig meget sjovere at køre med.)
    Skær hul i forruden så du får vind på motoren.
    Det er lige meget om du kører frem og tilbage på en vej. Det skal den kunne klare.

• #2   23. maj 2010 du skal indstille den helt korrekt har selv haft det samme problem for 2 dage siden smiley den må ikke stå for højt i tomgange :D..

• #3   23. maj 2010 kig efter om stadig ryger synligt men den skal ikke ose!! ved høje omr når du køre hvis ikke du kan opnå det, skal du købe et nummer koldere rør.. men husk osse på at hvis din low neddel ikke er justeret perfekt så kan du ikke få din high neddel indstillet korrekt.. der er en sammenhæng med at brændstoffet skal køle nok og ikke for meget og aldrig for lidt..

• #4   23. maj 2010 Prøv at kør frem og tilbage uden dit karosseri og se om den er koldere ved det, der er mange der ikke kan få den kold nok med karosseri på og hvis dette er tilfældet skal der lige skæres et hul igennem vindueren der hvor køletårnet det er for at få det mere køling, skriv venligst tilbage hvad din løsning blev

• #5   24. maj 2010 Mupersule: min slipperkobling er blevet strammet men, har for god ordens skyld lige tjekket den for en sikkerhedsskyld og den var ik blevet løs. Jeg fik lavet 4 små huller i karossen's forrude i butikken hvor jeg købte den så det er os gjort:)

Jes:den ryger stadig synligt. men vil ik sige den oser. da jeg var ude og køre igår fik jeg stillet lidt på bundskruen og sys faktisk den kørte rigtig rigtig godt. men varmen ændrede sig ikke. jeg kan ik holde den under 130 grader. hvis jeg ik holder øje når jeg har kørt 20 sekunder så blir den for varm.

Preben: jeg må lige prøve uden karosse. selvom jeg sku mene det var nok med de huller i forruden som den har.

Tak for jeres svar. og undskyld det sene svar fra mig..

Bilen er sat til salg hvis nogen skulle være intra.

• #6   24. maj 2010 Mød op til et træf og få nogen til at hjælpe dig med den.....

Kommentér på:
varm motor

Annonce