635 visninger
|
Oprettet:
varm motor {{forumTopicSubject}}
Hej RCg.
Jeg har en del problemer med at ramme en temp på min revo 3.3. den har det med at blive varm uanset hvor meget jeg stiller på den. så kom jeg til at tænke på om den måske blir for varm når man kun frem og tilbage på en vej. tænker om den har større chance for at køle på en bane fordi den ik for fuld hane hele tiden? det gør den jo når man bare ligger og køre rundt og ligeud på vej???
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Hvis den er for løs bliver motoren for varm (sammenhængen kan jeg ikke lige finde, men da jeg fik strammet min kobling op, faldt motortemperaturen + den blev pludselig meget sjovere at køre med.)
Skær hul i forruden så du får vind på motoren.
Det er lige meget om du kører frem og tilbage på en vej. Det skal den kunne klare.
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 7 Svar: 10
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 11 RC-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 181
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.570
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 30 Svar: 97
Jes:den ryger stadig synligt. men vil ik sige den oser. da jeg var ude og køre igår fik jeg stillet lidt på bundskruen og sys faktisk den kørte rigtig rigtig godt. men varmen ændrede sig ikke. jeg kan ik holde den under 130 grader. hvis jeg ik holder øje når jeg har kørt 20 sekunder så blir den for varm.
Preben: jeg må lige prøve uden karosse. selvom jeg sku mene det var nok med de huller i forruden som den har.
Tak for jeres svar. og undskyld det sene svar fra mig..
Bilen er sat til salg hvis nogen skulle være intra.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
varm motor