HPI E Firestorm Flux SET UP Problemer HPI E Firestorm Flux SET UP Problemer
Hej
Jeg er her idag blevet ejer af en HPI E Firestorm. Den er brugt men i fin stand. Jeg opdage dog at den kørte baglæns når jeg gav gas og drejede til venstre når jeg drejede til højre. Jeg valgte at køre et set up på ESC en som beskrevet i manualen inden da havde jeg sat som beskrevet i manualen fjernbetjeningens knapperne på CH1 R og CH2 N. Men det samme gentog sig. Gas lyser den grøn men køre baglæns. Styring vender forkert. Jeg har checket at servo sidder korrekt i CH1 i receiver boksen og det samme med ESC i CH2. Hvis jeg ændre CH1 knappen på fjernbetjeningen til N så styre den rigtigt. Men hvis jeg ændre CH2 på fjernbetjeningen til R så køre den godt nok frem når jeg giver gas men så lyser den rød og køre super stærkt og lyser grøn nr jeg bakker. Please hjælp mig så jeg kan komme ud at køre med min nye bil. Jeg har en HPI Ken Block Rallybil og den virker upåklageligt. Har checket at ledninger til motor går fra A til A og B til B og C til C på ESC. Den gnister godt nok også lidt når jeg til slutter batteriet til ESC en.
På forhånd tak for hjælpen.
sep 2012
Følger: 68 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 7 Svar: 366
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.457
Du kan altid bytte om på to vilkårlige ledninger til motoren, så kører den den anden vej. Hvis ikke det er med til at løse problemet, så skal du sætte din ESC rigtigt op. Jeg er sikker på du kan finde manualen på HPIs hjemmeside.
dec 2014
Følger: 4 Følgere: 11 RC-enheder: 12 Emner: 11 Svar: 53
Der er knapper på fjernbetjeninger der bytter om på både styring og frem og bak. Men frem og bak betyder desværre bare at ESC lyser rød når den køre frem og grøn bak og med dertilhørende hastighed. Jeg har sat ESC op korrekt og alt virker men bare omvendt. Hvis jeg ikke skal have ledningerne til motoren som beskrevet i manualen A til A B til B osv hvilke skal så byttes om?
Mange tak for jeres tid og svar
Peter
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 6 Svar: 475
hvis den køre hurtigst når du bakker, skal du bytte om på 2 af ledningerne på motoren, og så ændre CH2 på fjernbetjeningen.
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 6 Svar: 475
dec 2014
Følger: 4 Følgere: 11 RC-enheder: 12 Emner: 11 Svar: 53
Godt nytår til alle.
HPI E Firestorm Flux SET UP Problemer