{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "benzin bil"
Benzin bil
Hvordan vedligeholder i jers motor på en Benzin bil, hvad smør i tandhjulene med og sådan PS er ny i RC verden ??
Hvordan vedligeholder i jers motor på en Benzin bil, hvad smør i tandhjulene med og sådan PS er ny i RC verden ??
Skrevet af: nikolaj k - 17. jun 2017
Benzin bil?
Hej. Vil prøve at købe en rc på benzin. Skal det være en FG eller HPI? 2wd eller 4wd? Hvad få en model er bedst?
Hej. Vil prøve at købe en rc på benzin. Skal det være en FG eller HPI? 2wd eller 4wd? Hvad få en model er bedst?
Skrevet af: Claes S - 2. mar 2014
Benzin bil
Hej folkens. Jeg er ny til sådan noget her men kunne godt tænke mig en RC på benzin men hvad skal jeg købe?
Hej folkens. Jeg er ny til sådan noget her men kunne godt tænke mig en RC på benzin men hvad skal jeg købe?
Skrevet af: Rasmus R - 25. jul 2013
Spar penge på din forsikring
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.459
Hvis du læser anmeldelser af dem, bliver de enten rost til skyerne eller kaldt for det værste lort. Så det er helt klart nogle biler der splitter folket.
Hvis jeg skulle bygge en hyldebil med alu for alle pengene, så ville jeg ikke tøve med at købe King Motor. Hvis jeg skulle køre den til grænsen, så er jeg ikke sikker på, jeg turde spare pengene i stedet for at købe originalen.
mar 2015
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 9
mar 2015
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.459
mar 2015
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 31
jan 2014
Følger: 18 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 29