Forum kategorier

FG Marder

FG Marder

Medlemmer: 4
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Servoplade på FG Marder. Efterhånden som min FG Marder begynder at virke, det vil sige, at den kan køre, den kan styre og den kan bremse, melder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2016
Visninger:
1.665
Problemer med retur på kabelbremser foran på FG Marder. Ret hurtigt efter jeg havde købt min Marder, fandt jeg ud af, at den slet ikke, eller rettere stort set ikke, kan brems...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2016
Visninger:
707
Problem med kabelføring på mekaniske skivebremser foran på FG Marder. I forbindelse med installationen af et sæt mekaniske skivebremser foran på min FG Marder, fandt jeg ret hurtigt ud af, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2016
Visninger:
1.281
Mere præcision på bagbremsen på FG Marder. Nå, min Marder er jo som de fleste andre Mardere, født med én bremse - en bagbremse. Den er lille, den tager ikke godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2016
Visninger:
1.499
FG Marder motorgejl. Ja, alle dimser på en Marder behøver jo ikke, at være strengt nødvendige. Det kan også bare være, at der skal lidt krom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2016
Visninger:
1.224
Indsugning og karburator på FG Marder. Ganske vist kører jeg i øjeblikket med en standardkarburator og almindelig 26cc sæt, men derfor kan man sagtens gøre li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2016
Visninger:
1.603
Større Differentiale på Marder Jeg er gået i gang med lidt opgradering på Marderen, og faldt over et Modelsport justerbart differentiale herinde for b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2016
Visninger:
717
Ball joints på FG Marder. Update 4/10-16'. Ja, så tænkte jeg, at jeg ville gøre noget ved de ball joints som er på en Marder. De får tæv, og bliver bløde i gevind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2016
Visninger:
647
FG Marder og venner i aktion! Denne tråd er til at det sjove, som vi gerne skulle ende ud i, når vi altså ikke lige skruer, laver pligtarbejde og meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2016
Visninger:
380
Fin tuning af karburator. Fandt følgende forklaring på krcr's forum og den har hjolpet mig en del, da jeg fattede minus af det i starten, og træk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2016
Visninger:
3.052
Bedre forende på FG Marder - opdateret. Forenden på min FG Marder er okay. Men den er efterhånden en gammel modelbil, og er derfor lidt smal. Én af grundene ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2016
Visninger:
1.175
Bedre bagende på FG Marder. Da Marderen er relativt smal bag, og mange nyere biler har bredere sporvidde med mere, besluttede jeg mig til, at arbej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2016
Visninger:
354
FG Mini projekt Jeg købte en Mini (mk1) karosse forleden, og pønser stadigvæk på hvad jeg vil med den. Det gælder farve(r), udstyr o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2016
Visninger:
1.065
Snaplåse på FG Marder. Jeg tænkte, at det kunne være smart, at lave lidt hurtig monteringsløsninger, på min Marder. Karossen er jo monteret me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2016
Visninger:
287
Mere præcision på forbremsen på FG Marder - med update. Efter at jeg satte skivebremser på foran på min Marder, kan den bremse. Men de kabeltrukne bremser, er selv om de brems...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2016
Visninger:
1.399
Reverse Servo Jeg skal reverse en servo som sidder på et y kabel. Er det muligt?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2016
Visninger:
1.002
En Marder lader sig ikke skræmme af store stygge Losier.. For som Jaques siger.. Det ER smarter' at køre Marder!! :D :p
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2016
Visninger:
291
Hækspoiler på FG Marder. Mja, så kom turen til et andet ophæng til hækspoileren på min FG Marder. Det originale er jo et plastikbur, og i forbi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2016
Visninger:
954
Bedre bur på FG Marder. Jeg har kigget lidt på buret på min Marder, og det er jo lavet i den sædvanlige gode FG plastik kvalitet. Meeeeeen, de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2016
Visninger:
1.151
Støddæmpere på FG Marder. På min Marder sidder der standard støddæmpere. De er med rødeloxerede huse, stålstempelpind og ellers plastikdele. Ege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2016
Visninger:
1.751

Annonce